Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
was ik niet van plan hoor!Bestel niet de LiPo's die nicksavagex je aanraad!!
haha ja das waar maar vond het wel een cool idee om zon pack in het midden proberen te monterenDan kan je ze beter splitsen in 2 2s packsHeb je ook 4 cellen en nog netjes verdeeld ook
![]()
Bestel niet de LiPo's die nicksavagex je aanraad!!
@ nick, nee omdat die LiPo maar gerate zijn op 95A en dat te weinig is (al kosten die dingen 100euro dan raadde ik ze nog niet aan). Ik weet niet welke LiPo's het zijn maar ze moeten wel heel erg underrated zijn willen ze voldoende voor de Flux kunnen leveren, al helemaal op 6S. Turnigy is maar een fractie duurder maar meer mAh, goede reputatie en meer continue A, dus waarom een dure MT kopen en dan die paar euro op een LiPo besparen.
Inderdaad, alleen 4S in het midden maken als je het zwaartepunt laag kunt houden. Ik heb dat nog niemand zien doen maar iemand moet de eerste zijn![]()
nard, die lipo's geven toch meer A dan mijn turnigy's?
ik dacht toch dat je dat zo berekende:
turnigy---20c x 5.0ah dat is 100A
goedkope lipo: 35c x 3.0ah dat is 105A
ze zijn dan toch alle 2 even geschikt?
sorry als ik het mis heb hee![]()
Een continu vermogen van 20c betekend dat je lipo's in 3 min leeg zijn![]()
dit begrijp ik nu wel niet zo goed. heeft je C er iets mee te maken hoe snel je lipo's leeg lopen?
dus alswe jou volgen is de conclusie: je rijd maar 6 minuten met 2 lipos van 5000mah 20c in je flux da kan toch nie eh
ik heb er vorige keer 18minuten mee gereden en dan was mn slipper pad kapot dus kon nog doorrijden want per cel zat nog +/- 4 volt.
Nee als je 100 ampere constant er uit trekt dan is je batterij in 3 minuten leeg, gelukkig doet een mamba monster dat niet.