Brushless 1/8 HPI Savage

En altijd een heeeel lang lont ;) Die uit de romeinse kaarsen zijn bij de goeie lekker lang , iig lang genoeg om een heeeeeeeel eind weg te kunnen rennen .... En dan na afloop de krater te kunnen bewonderen :rolling:

Rook :?: Das te simpel Jerome...... Stuk pvc electriciteitspijp volproppen met lange sterretjes ;)

1 woord dat je hele verhaal ontkracht: Brushless :mrgreen:

Ja ok, je zegt wel dat je het over de esc van de e-savage hebt alleen die was kapot volgens Lex. De rest van je verhaal klopt overigens wel helemaal! Bij 10A 7.2 V brushed motoren kun je ze in serie doen voor 10A 14.4 V of parallel voor 20A 7.2V

Parallel = Ampere/capaciteit optellen
Serie = Voltage

En ja, een bagger leraar staat vrijwel altijd garant dat je het vak saai zal vinden. Geschiedenis is iets dat mij totaal niet boeide maar die leraar die wij er voor hadden was gewoon GE-WEL-DIG en kon zulke mooie verhalen vertellen bij de stof dat ik gewoon "meegezogen" werd.

Ik hoop ieder geval dat ik later geen slechte leraar word.. Moest laatst voor school een paar uur een leraar observeren en toen moest hij opeens weg omdat er wat problemen waren dus vroeg hij aan mij of ik de klas op orde wilde houden... Kreeg de dag er na te horen dat de leerlingen mij geweldig vonden en dat zij vonden dat ik de huidige stagiere daar moest vervangen, haha.

Nouja, daar heb je dan wel gelijk. Een saaie leraar zorgt er meestal inderdaad voor dat je er weinig zin in hebt. Maar ik moet wel zeggen dat de lessen scheikunde eigenlijk een van de leukste waren in mn hele school leven tot nu toe :mrgreen: Die man die we als leraar hadden was gewoon (niet in woorden uit te drukken) raar/grappig/stom dat je er altijd lol mee had! Harry Muris, die naam vergeet ik nooit in m'n leven :worship: Maar hij kon voor geen ene fuck lesgeven, dat was tevens mijn slechste vak, ik stond er een 4,6 gemiddeld voor...

En we gaan heerlijk off-topic haha

Je moet er wel rekening mee houden dat hier ook 12,13,14,15,16.. jarigen zijn op dit forum. Die zien het woord pijp bom, harde dreun, krater en denken leuk moet ik ook proberen!

Ik geef toe.. illegaal vuurwerk is leuk en experimenteren is dat ook.. maar niet wanneer het met de verkeerde handen gebeurt.

Edit:

Haha, ja klopt ik had er zo 1 voor Duits... Hij kon echt vet goed orde houden en had altijd humor maar kon helaas niet goed les geven en ik heb sowieso geen aanleg voor talen... Hij had overigens maar 2 regels in de klas: 1. Respect voor elkaar hebben, 2. Niemand mag onder welke omstandigheden dan ook aan de A-Team spullen zitten.

En ja.. offtopic :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Daarom geef ik mijn ontwerp/werkwijze ook niet prijs hier ;)

De dingen die ik nu heb gezegd kun je overal tegenkomen op het net en dan nog incl. een how to ;)

Het is puur het op ideeën zetten van mensen... dat je op internet alles wel kan vinden weet bijna iedereen wel.

Kijk naar crofty bommen, bijna niemand kende die dingen maar het kost 10 seconde om op te zoeken hoe je zo'n ding maakt. Vervolgens raakt 1 debiel gewond, komt op het nieuws waarna gootsteen ontstopper zowat uitverkocht is door heel Nederland.

Ach , diegene die meteen hyper worden bij het lezen van wat ik schreef hebben vaak al het hele net afgezocht naar how to's ;)

Dat kleine beetje wat ik heb gezegd ontketend echt geen reeks aan pijpbom incidenten , dat ligt meer aan de tijd van het jaar en wat er al gebeurd (is).

@Savage

It just takes 1 men ;)

@superboe

KAS staat voor kalkammonsalpeter

Het is dus ook geen samenstelling van kaliumnitraat en suiker.. en smeltend ijzer...??

Maar een samenstelling van Ammoniumnitraat en Calciumcarbonaat.

@Savage

It just takes 1 men ;)

@superboe

KAS staat voor kalkammonsalpeter

Het is dus ook geen samenstelling van kaliumnitraat en suiker.. en smeltend ijzer...??

Maar een samenstelling van Ammoniumnitraat en Calciumcarbonaat.

verdomd internet...
gooi een olievat vol met kno3 en suiker (gemengd) en je zie het ijzer smelten

:sleepy: Stelletje aluminiumsulfaatchloridebombide27 nerds :p

Dan kun je net zo goed roest en aluminium bij elkaar doen... geeft ook leuk effect + smeltend ijzer.

@Byte, daar zaten die 4.7 punten zeker?

Maar tijd om weer ontopic te gaan?:mrgreen:

Ik hoop het... Om een verhaaltje op te hangen over ras en soort eigenschappen en katten lukte wel redelijk, haha. Zat alleen 1 kereltje de godganze tijd te zeuren dat het geen katten waren maar poezen en dat die tussen de benen van meisjes zaten :rolleyes: . Pubers..:mrgreen:

Kijk nog maar eens naar alle dingen om je heen en dan mag jij van mij een lijstje maken van dingen waar je geen scheikunde voor nodig hebt.
Probeer er eens 1 te vinden waar geen logistiek achter zit ;). 'Zonder logistiek staat Nederland stil' was eens een leus.

Anyway, weer even ontopic ? (anders moet ik veel te veel lezen, schrok al dat er bijna 2 pagina's waren bij gekomen :D).

EDIT : @ hieronder, hoe komt die hond in jou huis? Transport (logistiek). Alles dat wordt verplaats is logistiek.

Laatst bewerkt:
Time for ON TOPIC !

Dat mijn regelaar kapot is zal wel jammer zijn...

Maar die motor(en) waren ervoor toch ook al 99% "dood"

Ik ga er binnenkort nieuwe op zetten...

Regelaar heb ik al een tijdje gevonden moet alleen eens vragen aan mijn pa wanneer hij dat geld nu eindelijk gaat storten...

Heb een regelaar van 7dagen terug ik vraag altijd wanneer gade die betalen !?!

En 2 dagen geleden beetje ruzie gemaakt en nu hij nog steeds niet betalen...

En time for off topic...

@ I Xyzyx I
Je moet er wel rekening mee houden dat hier ook 12,13,14,15,16.. jarigen zijn op dit forum. Die zien het woord pijp bom, harde dreun, krater en denken leuk moet ik ook proberen!l
Helemaal mee eens :mrgreen:
Wil het al proberen en ik lees het allemaal nog maar net :mrgreen:

Groetjes

Gebruikt er iemand ook gold connectors op zn Flux? Ik wil van de deans afstappen omdat ze duur zijn, lastig te solderen en lastig vast en los te maken. Ik heb eens ergens gelezen dat de gold connectors net zo goed (zo niet beter) en goedkoper zijn. Ik weet alleen niet welke ik moet kopen want er zijn meerdere soorten.

Ik wil grote op mn flux hebben en kleinere op mijn erevo mini. Voor de mini kan ik wellicht de 3,5mm golds gebruiken maar zijn die ook geschikt voor mijn Flux?

Back