Brushless 1/8 HPI Savage

Sneeuw bestaat uit (zo goed als) zuiver water dus gesmolten sneeuw zou eigenlijk niet eens stroom kunnen geleiden. Misschien dat het toch ergens anders aan lag..?

haha ik denk dat er zon 2kilo sneeuw in zat :mrgreen:

:???:

Tja, en das zeer waarschijnlijk de reden waarom je ESC het begeven heeft.
(1e run was er vermoedelijk het een en ander doorgesmolten en was de tweede run uiteindelijk de genadeklap)
En dan niet door vocht wat je zou verwachten, maar door de warmte die je ESC met geen mogelijkheid meer kwijt kon....
Huh?? Sneeuw en te veel warmte :confused::confused::confused:

Als je het niet snapt of gelooft, bel even een Eskimo, die legt het je graag uit aan de hand van z'n huis wat is gebouwd van sneeuwblokken met toch een zeer acceptabele Nuon factuur....

Als de Eskimo net z'n zeehond aan het uitlaten is probeer het even iets dichter bij huis bij een schaatser. Die vervloeken sneeuw omdat het zo goed isoleert dat ijs niet meer aangroeit onder een laagje sneeuw.

kvind het ook raar maar kijk eens naar dit, komt wel van een Russische site dus welk product ze gebruiken weet ik niet....

post-71-1252354642_thumb.jpg

post-71-1252354658_thumb.jpg

post-71-1252354702_thumb.jpg

post-71-1252355568_thumb.jpg

post-71-1252355581_thumb.jpg

ietsje beter afgewerkte versie precies:)
post-2569-1252579667_thumb.jpg

dit is het product :confused: http://www.chipdip.ru/product0/9000070012.aspx

is het geen probleem om die koelvinnetjes zo helemaal te bedekken????

We kunnen miss es zoeken naar een oplossing die iedereen van dienst kan zijn want we wonen nu eenmaal in landen waar het af en toe es regent dacht ik dus het is voor iedereen wel nuttig en kostenbesparend :)

Hallo,
Ik heb een vraag...

Ik wou net even de motoren van mijn E-Savage er af halen om een kaber terug te kunnen aan elkaar te solderen en probeer het tandwiel los te maken (Het tandwiel dat bevestigd is aan de motor) en dat boutje voor dat tandwiel los te maken draait zot:(

Hoe kan ik dat tandwiel los maken zodat mijn motor los kan ?

Je zal wel weten op wat ik het heb zeker ?

Dat boutje dat in je tandwiel zit...

Groetjes en alvast bedankt

Koelvinnen absoluut niet geheel bedekken ook met zoals ik gedaan heb (zie paar posts terug) is echt alleen bruikbaar in de winter aangezien de interne delen nu ook minder koeling krijgen. Natuurlijk ga ik de grens opzoeken aangezien ik toch een paar Tekins heb liggen.

Ah super! en word dat product hard of..? het is wel veel minder volumineus als silicone dus je originele kastje zal wss wel makkelijker terug dichtgaan, dat was toch een probleem bij mij...

Plastidip laat zich prima verwijderen beetje peuteren dat wel but he ... who gives a sh*t ding is waterdicht .... zo waterdicht dat hij in een bak met water gekieperd kan worden.

Plastidip laat zich prima verwijderen beetje peuteren dat wel but he ... who gives a sh*t ding is waterdicht .... zo waterdicht dat hij in een bak met water gekieperd kan worden.

Waar heb je dat spul gekocht? Ben nog een beetje aan het kijken waar het het goedkoopst is...

Nope de dompel versie en dus met een kwastje aan het kliederen gegaan de spray zal je teveel dingen spuiten die juist niet gespoten moeten worden.

pieter, koop er anders in eens 2 als je nog eens van die testen wilt doen?
dat bespaart je al een beetje verzendingskosten :D

grapjurk!

ik heb ondertussen die plasti-dip besteld maar zou je ook zo'n compact blokje kunnen maken met die plasti-dip zoals dit hieronder. Ik heb echt GEEN zin om nog eens een esc naar de kloten te rijden door iets dat misschien niet ingesmeerd is. Zou het zo'n probleem zijn met de koeling?
post-71-1252355568_thumb.jpg

dan heb ik ineens dat kastje nietmeer nodig en kunje het met wat velcro en een strap vastmaken.

Maar heb wel geen zin om weeral te experimenteren met mn superblokje als het dan plots nietmeer werkt maar geloof voort moment niemeer in een laagje of een paar laagjes gelijkwelkspul en ik hou van plassen en sneeuw.

waarom koop je dan geen traxxas? de meeste daarvan zijn waterdicht bv. een traxxas rustler vxl offzo die is ook brushless en minstens even leuk om mee te rijden

Back