Brushless 1/8 HPI Savage

IDD als je het doet moet je het goed doen...
IMG_2459.jpg

deze kopen en dan een brushless erin bijvoorbeeld...

is alleen niet te koop...

wat ben jij gemeen zeg :-D:-D
Hoezo gemeen... Je bedoelt niet te koop?? Ach als er een heel goed bod gedaan zou worden is ie misschien wel te koop...

voilaaaaa!!!! :)

heb me net die axial rims en die big joes besteld!

merci é Caretaker :cool:

bigger wider en euhm cooler :rolleyes:

Graag gedaan Pieter, jij had op Savage Central die info gekregen idd..

En welke kleur heb je genomen??

Ikzelf heb ze ook gisteravond besteld. Zwart..\

IDD bigger better wider cooler MORE GRIP...

ik heb ook de zwarte besteld die chroom dingen vind ik niks, geen bling bling voor mij ;)

zeg heb jij ook je banden getaped of? ik bne niet echt een speedfreak of zorgt het zoiezo voor iets meer stevigheid en controle?

Zodra ik ze binnen krijg worden ze uiteraard eerst getaped...
Dit om balloonen te voorkomen.. Werkt zeker in je voordeel wat betreft handling als je op hogere snelheid rijdt..

De Axials bevallen wel goed hier. Mijn BowTies zijn getaped, scheelt echt extreem veel, raad ik het iedereen aan!

3700kv op 3S in een Savage. Filmpje filmpje (zolang het duurt).

Ik wed dat de regelaar het begeeft na 2 minuten!

deze weddenschap ga ik graag aan.:mrgreen:
hoe moet ik hem dan wel gaan rijden volgens jou?

ja zo een die caretaker geeft is ook wel goed maar ga jij die voor mij betalen? :mrgreen:

piedervds, waarom niet? het moet toch niet altijd een auto zijn van duizenden euro's?:rolleyes:

deze weddenschap ga ik graag aan.:mrgreen:
hoe moet ik hem dan wel gaan rijden volgens jou?

ja zo een die caretaker geeft is ook wel goed maar ga jij die voor mij betalen? :mrgreen:

piedervds, waarom niet? het moet toch niet altijd een auto zijn van duizenden euro's?:rolleyes:

Ok, prima :mrgreen: (Wel een filmpje maken dan)

Op hoeveel km/h ga je hem vertanden? Je zegt dat hij geen 100km/h zal moeten lopen, hoe snel dan wel? 60-70km/h?

Je zegt dat hij geen 100km/h zal moeten lopen, hoe snel dan wel? 60-70km/h?

jup filmpje komt er als hij af is

eerst zal ik hem vertanden tot 60km/u dat is dan 20t/52t en als dat goed gaat kan ik hem naar 70km/u zetten maar dan op 20t/44t
(snelheid is theoritisch bepaalt door rc calculator)

gohja Nick je doet gewoon je zin eh ;)

Ik heb mn nitro met een mamba combo uitgerust en dan alle onderdelen apart besteld maar eigenlijk kon ik gewoon een flux kopen en mn FLM tvp's erin monteren, het zou goedkoper geweest zijn :rolleyes:

Nuja de fun was er van het bouwen en daar ging het hem uiteindelijk ook om e en bij jou wss ook maar ik ga ze wel niet wegdoen als ik ze beu ben... Dan vliegen ze op zolder voor mn nageslacht :mrgreen:

Die banden tapen zal ik voortaan telkens doen want het is inderdaad een enorm verschil zeg!

Volgende week mn big joes en axials :banana::banana::banana:

nog iemand die filmpjes heeft? ik ben wat lui de laatste tijd :)

bedankt voor het aanbod nicksavagex maar ben niet echt speciaal op zoek naar een savage ,moet zeggen ziet er wel mooi uit ;) succes met de verkoop nog

Back