Brushless 1/8 HPI Savage

@ superboe, oja de Hellfire niet aan gedacht. Mijn springs zijn ook van de Hellfire.

@ Caretaker, bedankt voor het sussen van mijn nieuwsgierigheid ;)

Ahh wat ja :)

Wilde gister wat wielen uitbalanceren dus ik dacht even snel dogbone verwijderen en draaien maar. Nu blijkt dat mijn buitenste lagers gewoon helemaal gaar zijn. Eens op zoek gaan naar nieuwe..

Laatst bewerkt:
ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk... heeft het veel nut in een Flux, want om te bashen... en wat doeje dan uiteindelijk om ze in balans te krijgen???

mn banden tapen dat is iets wat ik es zal doen maar dat balanceren, leg dat es uit :p

Kheb net 2 nieuwe bodies en mn beide Fluxen rijden eindelijk terug na heel wat wacht en prutswerk dus here we go! ;-)

14v71xs.jpg

2zi98xw.jpg

en hup met 2 :-)

v3dkra.jpg

the crusher :mrgreen:

epeiq0.jpg

ziet er wel een zeeer grote bak uit :mrgreen:

ik ga mijn savage flux verkopen en een oude nitro versie ombouwen naar electro vind ik wel leuk. er komt een novak of een e-xerun in daar ben ik nog niet volledig uit :d

ik ga mijn savage flux verkopen en een oude nitro versie ombouwen naar electro vind ik wel leuk. er komt een novak of een e-xerun in daar ben ik nog niet volledig uit :d

das toch een beetje idioot? ik heb ook mn oude 4.6 omgebouwd met een mamba monster,... en het was wel duur als je alle conversie onderdelen moet kopen dus waarom hou je je Flux niet? die kunje toch upgraden en....???

nuja alsje graag knutselt, ik vond het ook leuk om te doen maar het is een kostelijk grapje :)

Najs hoor :) Ik moet eigenlijk ook eens een XL body gaan kopen.

Als je die blauwe body graag ziet van mn XXL flux, dat is een proline Ford F-650. Die past eigenlijk veel beter op de XL maar de gigante past niet mooi op mn XXL.... wel jammer met die XXL want de meeste bodies zijn zo smal en de big scales zijn te groot :mad:

nuja alsje graag knutselt, ik vond het ook leuk om te doen maar het is een kostelijk grapje :)

ja ik rij al zolang met de flux en dacht waarom ik zelf eens niet iets kan maken :D
ik kan een mooie savage 3.5 kopen voor 70euro alles gewoon zonder de motor dus ik dacht waarom niet :D
heb ook al iemand die 480euro wil geven voor de auto zonder zender

Back