Brushless 1/8 HPI Savage

Pohh wat een vraag :P

Uhm dunno, zou ik ff moeten kijken waar standaard Fluxes voor weggaan. Dan mijn set, diffs en spares er bij op tellen. Sta altijd open voor een goed bod.

Waarom spaar je hem eigenlijk niet? Tenzij je echt geld nodig hebt want het is inderdaad nogal duur 2 wagens... Ik heb nog het voordeel dat het 2 Savages zijn dus qua herstellingen zit het wel snor bij mij.

Tja, niemand om mee te rijden en alleen wordt heel snel heel saai. Kan net zo goed alles verkopen en af en toe eens een wagen huren...

De mensen waar ik soms mee rij geven daar geen geld aan uit :(.

Byte heeft nu na bijna een jaar bijna zijn LST klaar en iemand anders rijd veel met een B4, leuke track buggy waren maar verder ..... Die andere heeft ook een RC8 maar ook dat mag eigenlijk geen geld kosten. Je snapt wel dat ze vaak niet kunnen rijden door geen wagens (of andere verplichtingen). Verder ken ik ook niemand echt in de buurt dus dan houd het al snel op. Achja, can't have it all.

Ik rij er niet mee omdat ik geen ESC heb (zit in de RC8Te) ... Moet dat ding eigenlijk eens op gaan sturen, want zo schiet t niet op. Jammer dat die verrekte $ zo hoog staat nu.

Die uit je link wel wel maar 14mm en geen standaard 17mm he?!

Je keuze is afhankelijk van waar voor je hem wilt gebruiken.
Offroad bashen en huge jumps : Terra Pins
Allround bashen, zowel onroad als offroad : Mashers
Offroad bashen en wat jumps : Badlands
Onroad rijden : Phaltline of Road Rage
Circuit : koop een andere auto :D

Die uit je link wel wel maar 14mm en geen standaard 17mm he?!

Je keuze is afhankelijk van waar voor je hem wilt gebruiken.
Offroad bashen en huge jumps : Terra Pins
Allround bashen, zowel onroad als offroad : Mashers
Offroad bashen en wat jumps : Badlands
Onroad rijden : Phaltline of Road Rage
Circuit : koop een andere auto :D

Top met meedenken, ik weet dat het 14mm is, ik wil ze kunnen gebruiken op mijn nitro en flux. Dus dan kan ik de wielmeenemers ook even snel overzetten.

Ik heb de Terra Pins gekozen. Deze komen hopelijk snel binnen. Ik heb al een setje Phaltline`s, dus voor onroad kan ik al lekker knallen! Helaas houden deze het ook niet lang vol ;). Voor circuit koop inderdaad een andere auto zowel voor off als onroad!

Die Terra Pins zijn echt gigantische banden. Maak zeker even een foto van voor en na montage, ik vind ze er echt giga mooi uit zien.

heeft iedereen last dat de flux zo hard remt,heb de brake op 10% staan en de flux maakt nog steeds een koprol als ik rem? en krijg hem eindelijk zo ver om backflips te maken,de slipper stond niet strak genoeg :D:D

Dan heb je de reminstellingen fout staan. Bij jou zal hij er wel ineens vast slaan als je remt. Even andere reminstellingen proberen met Castle Link (weet niet by mind welke je moet hebben).

Beetje afhankelijk van wat je zelf wilt. Ik heb 15k voor en 10k achter met de Cenn Diffs. Geen idee waarop ik dat destijds gebaseerd heb.

Back