Brushless 1/8 HPI Savage

Zijn er hier nog mensen die de stock fluxbody niet meer gebruiken ( omdat ze naar een xl gegaan zijn kwa grootte ) ?
Heb er evt wel interesse in,hoeft niet nieuw te zijn.
Stuur me maar een pb tje ( ja dit staat ook in het gevraagd topic, maar daar komen niet veel mensen )

vandaag geland op 1 achterwiel terwijl de slipper te vast stond:(

Nu ratelt er van binnen het een en ander vat zou er kapot zijn???

Morgen maar eens in het zonnetje de auto open maken hoop dat het mee valt!!!

@ westcoast, ik gebruik mijn stock body op mijn XL.

@ diver, wrs diff pinion/ring gear. Ff nachecken.

Mijn Flux XL is 1 jaar geworden, helaas niet kunnen vieren door ontbreken van een ESC.

heeft iedereen de stock stuurservo er nog in ?,want ik vind hem nou niet echt sterk .als ik stilsta en ik stuur bewegen de wielen amper.en welke past er het beste in als vervanger?

Ik ben de mijne aan 't ombouwen van nitro naar elektro. In die nitro zit nog een SF-2 op't stuur ipv een SF-5, dus nog zwakker en met plastic tandwielen. Maar nu is er, naast wat andere zaken, een Bleubird BMS-660DMG onderweg van Hobbyking. Deze heeft 14kg op 6V. Krachtig zat voor een Savage, en helemaal niet duur. De SF-2 verhuist, en gaat dienst doen als remservo :)

De 5954SH (HV serie) is dezelfde maar met metal gears. Kost 80euro hier. 5955TG kost een kleine 100 hier. Maar beiden kunnen gewoon aan 2S lipo gehangen worden. Ziek snel en krachtig :D Heb zelf de 5954SH daar de 5955tg uitverkocht was en ik dringend een nieuwe nodig had.

@ westcoast, ik gebruik mijn stock body op mijn XL.

Mijn Flux XL is 1 jaar geworden, helaas niet kunnen vieren door ontbreken van een ESC.

Kap is niet meer nodig,heb al wat anders gevonden zie hier:

SAM_0764.jpg

:new-bday: voor je flux nog!:D

Wrangler Rubicon heet ie volgens mij, is een 2e handje hoor.
Samen met die banden gekocht, er zaten eerst van die dirtbonz onder, maar die zijn zo vreselijk zacht.
Kijken of dit met dual flux beter rijdt ( heb deze zo gekocht in een opwelling )

Laatst bewerkt:
Hele fijne banden. Heb er woensdagavond voor het eerst mee gereden! Echter zelf een fout gemaakt en nu is mijn regelaar (weer) kapot! Je moet echt je pinion aanpassen met deze (grote) banden.

Met welke pinion en spur rijden jullie eigenlijk met welke banden?

Gr Rick

Back