Brushless 1/8 HPI Savage

Meteen even getest!

Helaas krijg ik er op deze manier ook geen leven in.

Dit is nu al mijn 3e Mamba Monster ESC. Ben ik de enige met problemen? Zo, ja dan doe ik denk iets heel fout! Ik houd altijd de temps in de gaten en controleer veel of de koelvin draait van de ESC. Daar kan het nu niet meer aan liggen (in het verleden was dat mijn fout!)

Zijn er andere / betere ESC`s voor de Savage?

Meteen even getest!

Helaas krijg ik er op deze manier ook geen leven in.

Dit is nu al mijn 3e Mamba Monster ESC. Ben ik de enige met problemen? Zo, ja dan doe ik denk iets heel fout! Ik houd altijd de temps in de gaten en controleer veel of de koelvin draait van de ESC. Daar kan het nu niet meer aan liggen (in het verleden was dat mijn fout!)

Zijn er andere / betere ESC`s voor de Savage?

ik zit ook al aan mijn 3de esc in de flux...
ik heb een e-revo roller gekocht en zelf een motor en esc in geplaats, heb dat gekocht bij hobbyking 36dollar voor een regelaar8O en rijd ook zeer lekker hoor (kan wel max. op 4s rijden maarja)
die is dan ook niet zo duur als hij eens kapot gaat he.

heb je hem toevallig voor hij "kapot" ging aan de pc gehangen?
anders eens opnieuw doen en alles weer op standaard instellingen zetten?

ik zit ook al aan mijn 3de esc in de flux...
ik heb een e-revo roller gekocht en zelf een motor en esc in geplaats, heb dat gekocht bij hobbyking 36dollar voor een regelaar8O en rijd ook zeer lekker hoor (kan wel max. op 4s rijden maarja)
die is dan ook niet zo duur als hij eens kapot gaat he.

heb je hem toevallig voor hij "kapot" ging aan de pc gehangen?
anders eens opnieuw doen en alles weer op standaard instellingen zetten?

Ik heb hem nu aan de pc hangen, maar de het programma (na de update welke net uit is) kan de ESC niet vinden. Dus ik vrees het ergste!

Er waren mensen die hetzelfde hadden.. Alles stond goed, 4slipo hij deed het ook gewoon met weinig gas tot ik meer gas begon te geven. hij werd niet warm ofso...

Ik heb hem nu aan de pc hangen, maar de het programma (na de update welke net uit is) kan de ESC niet vinden. Dus ik vrees het ergste!

kun je nog de oudere versie opstarten waarmee het wel nog ging?
er is al eens een foutje geweest bij zo een casle link update

Er waren mensen die hetzelfde hadden.. Alles stond goed, 4slipo hij deed het ook gewoon met weinig gas tot ik meer gas begon te geven. hij werd niet warm ofso...

dat is wel jammer, hoop dat hij bij mij toch een beetje langer zal meegaan..
was jij die niet die daar zo een paarsroze motor ook had bijgekocht?
was dat de xl?

ik weet niet waar nard de tijd steeds haalt om alles zo te filmen.als ik rij denk ik totaal niet aan mijn camera die ik toch meestal wel meeheb.kga mijn dochters eens wat meer meepakken denk ik.ik heb hier een volledige film crew en ik maak er geen gebruik van

vetjes! zal ook es terug wat filmpjes beginnen maken!

Helaas heb ik de meeste footage van andere. Zo staat mijn Mugen er bijvoorbeeld niet op. De footage van mijn Flux en MERV was van een week eerder met DH.

@ Klamath : 51.441771,6.010154. Knal hier anders ff neer wanneer je van plan bent om te komen dan proberen we wat meer man bij elkaar te krijgen, altijd leuk :D

Laatst bewerkt door een moderator:
aangezien ik nu regelmatig op een zandbaan rij en ik gek word van het schoonmaken heb ik even een set mudguards gemaakt,eens kijken of dit helpt.
01082010040.jpg

Back