Brushless 1/8 HPI Savage

even een vraagje, de tork motor van op de flux is toch dezelfde of die van op de e-revo?
en op de e-revo zit niet zo van die koelribben dus dat moet eraf te halen zijn van op de flux.. maar hoe doe je dat? bij mij zit dat muur vast.

ik dacht om dat er gewoon af te schuiven maar nee..

even een vraagje, de tork motor van op de flux is toch dezelfde of die van op de e-revo?
en op de e-revo zit niet zo van die koelribben dus dat moet eraf te halen zijn van op de flux.. maar hoe doe je dat? bij mij zit dat muur vast.

ik dacht om dat er gewoon af te schuiven maar nee..

Van binnen hetzelfde jup. Die koelribben zijn gewoon 'de hele can' volgens mij, ze zitten er permanent aan vast. Je zou ze wel af kunnen zagen/slijpen.

en ik gister maar denken dat mijn diff ofzo kapot was,bleek het een dolgedraaide velg te zijn.en de meenemer heeft afgeronde kanten.
04082010047.jpg

heb ik ook al 2 keer gehad

gewoon de meenemer in de velg lijmen, goed veel lijm in de randjes gieten en na een paar keer rijden kun je de meenemer uit het wiel halen en zie je nooit dat het wiel ooit stuk is geweest:)

Een goeie 2 componenten epoxie of iets dergelijk , iets wat na opdrogen iig niet broos wordt.

Ga anders ff bij Dennis langs , die zit zowat om de hoek bij je en zal vast wel iets van 2 componenten spul hebben staan ;)

Als het secondelijm is heb ik zo m'n twijfels , dat heeft de neiging om snel broos te worden als je het zo dik moet gaan gebruiken.

Denk dat je beter af bent met goeie 2componenten lijm.

weet iemand of je het kleine tandwiel die je bij het diff koopt ook los kan kopen ,mijne mist een paar tanden en om nu een hele diff rebuild set te kopen voor 31 dollar.

Je bedoeld de bevelgear? Het kleine tandje dat op de ring gear zit en waar je center dogbones op vast zitten?

Zoek er eens op in deze thread. Het is ooit een keer ter sprake gekomen, ik weet alleen dat ze lastig los te vinden zijn, maar ze zijn volgens mij wel los beschikbaar.

kan niks vinden.blijft raar bij hpi als je 1 dingetje nodig hebt moet je gelijk een set kopen waar tig dingen bij zitten die je NIET nodig hebt.bij traxxas kan je bijna alles los kopen.

Back