Brushless 1/8 HPI Savage

Nooit te specifiek zoeken de een zegt ''bevel gear'' en de ander ''bevelgear''. Als je dan zoekt op ''bevel'' krijg je beide zoek resultaten te zien. (Met een beetje logisch nadenken kom je al een heel eind.)

NnNnNNnaAaaAard, hoe verwijder je oude banden van je velgennnn???? en welke lipo's moet ik gebruiken en alsje springt hoe land je dannn??? en hoe doeje dit en dat en en en en ennnnn..... :confused::confused::confused:

:mrgreen: :lol:

LOL

1. kei hard trekken en anders ff met de drimel
2. lipo = gevaarlijk ... 3000mah NiMH = beter en gaat net zo hard
3. landen maakt weinig uit, Savage gaat toch niet kapot

:lol:

Ik heb vandaag weer eens de originele schoenen van de Savage onder mijn Savage XL gezet. Sow wat een verschil. Ding is niet te controleren en zwabbert van links naar rechts, maar ik vind het fantastisch!! De grote banden maken een mooi geluid (al helemaal onroad) en vangen de klappen vrij aaridig op.

Wederom een schadeloos dagje op de BMX baan :) !!

P1060875.JPG

De dag is 6 september 2009. Een normaal dagje op YouTube totdat ik ''nitrodrink'' tegen kom en dit zie:

''Coming soon'' is het enige waar me mee worden achter gelaten. Het is begin oktober, na één maand nog steeds geen nieuw filmpje :(. Maar dan komt 20 oktober en worden we blij verrast en tegelijktijdig teleurgesteld.

Ja het is een leuk filmpje van nitrodrink, nee het is niet de film waar we op hoopte, het was wederom een trailer. 31 dec 2009; oud op nieuw en nog steeds geen filmpje van nitrodrink. 10 augustus, het moment was aangebroken ... ik had mijn Savage Flux te koop gezet aangezien ik me meer op het racen wilde toeleggen. Vanmorgen om 09:00 werd er aangebeld en kwam de beste koper mijn Savage Flux al op halen :( ......... Onee wacht, dat was een verschrikkelijk nachtmerrie!! Vanmorgen kwam ik deze tegen in mijn abonnementen op YouTube. Na lang lang LAANNGG wachten heeft nitrodrink dan eindelijk zijn film af!!

Plain awesomeness !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker mooi gemaakt, maar vond de eerste teaser toch het mooiste!
Interactie tussen beeld en geluid subliem. Volledige film veel van hetzelfde.
Leuke bash plekjes wel !
en ik doe het m ZEKER niet na, wat een tijd heeft hier in gezeten zeg....

Eerste teaser was perfecte mengelmoes van beeld en geluid ja, beter kan niet :D

Hele film vind ik toch strak in elkaar gezet. Ik ken weinig filmpjes van RC die 7 minuten duren en interessant genoeg zijn om af te kijken :)

In mijn ogen nog steeds de beste ..... Rij al meer als 2 jaar met een setje in de truggy en ze vertonen geen enkel spoortje van problemen en om nou te zeggen dat ik voorzichtig ben ....

Hahahaha ... De Ace servo's overleven elke rijstijl wel geloof ik ;)
Bij mij houden ze het intussen al meer als 2 jaar heel trouw uit en je weet hoe ik kan rijden met het kreng :mrgreen:

Ze lusten misschien wat meer stroom als andere servo's , maar zijn super betrouwbaar en de prestaties op het gebied van stelkracht en snelheid zijn bijna onverslaanbaar.

Back