Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HPI site zei:
- Race tested Nubz tread pattern and the high performance soft rubber compound provides superior grip on dirt racetracks for fast lap times.
- Its special rounded shape provides consistent traction on uneven surfaces, high grip in the corners and low resistance on the straightaways.
- The high strength, lightweight Race-Fit dish design delivers aerodynamics and protection from dirt.
ik heb hetzelfde voor gehad als jij deejaymaar dan met de originele bandjes
nu heb ik er on-road bandjes op gezet deze had ik staan op mijn nitro savage
deze zijn het: HPI Mounted Nubz Tire 143x68mm S Compound On Dish Wheel White - 4925 at HPI Europe
en wat een verschil zegje hoort hem echt optrekken en rijd nu oppeens kaars recht wat hij vroeger niet kon. en kan nu ook meteen halfgas geven op 6s
zijn wel niet zo een mooie velgen maar is een echte aanrader voor een flux D:
Nick hoe kom je er (in vredesnaam) bij dat HPI Nubs onroad banden zijn, het zijn dus 100% offroad banden :S. Zie ook HPI tekst op je eigen link :
OK, laatste punt zou ook voor onroad gelden. Maar beetje nadenken kan geen kwaad toch ?
Autocutoff heeft weinig zin .....
dus je rijd je 2 5000mah lipos leeg en vervangt ze dan direkt door bv 2 8000mah lipo's in 1 sessie. is dat een probleem of moet je je esc dan aanpassen?
deze batterijen (LiFePo4) schijnen nog beter te zijn dan lipo's, veiliger, stabieler,...
en duur zijn ze ook niet, iemand ervaring met dit nieuwe type?
Op hobbyking hebje 2 varianten van turnigy: