Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de post zelf niet maar sommige andere pakjesdiensten wel, heb onlangs van pk racing mn bestelling gekregen op zaterdagNAmiddagBezorgen ze in Belgie niet op zaterdagen?
jaja engeland is snel en goedkoop! heb vandaag mn flux pinions binnen na 2 dagen maar mn Flux zelf hebbek nog niet, ze zijn deze middag geweest maar ik was niet thuis dus nu moet ik nog wachten tot maandag... ZUCHT!!!!![]()
Heb net gezien dat die 52euro tax voor 2 alu bodemplaten is die in totaal met verzending 130dollar kosten...das der toch zwaar over!
maar ik heb al gehoord dat deze snel overkop gaat ??!!
en nog geen wheelies gezien
ahaaaaa ja wss was dit een vreselijke domme vraag maarja
rijd alleszins al lekker maar zit dus met een raar geluid van de tandwielen ook als ik ermee rijd en nog geen wheelies gezien maar eerst es aansluiten op die castle link
BEDANKT!
bedankt voor het "geruststellende" antwoord!Dat ratelende geluid is normaal. Dat wordt veroorzaakt door de motor. Die heeft zulke sterke magneten dat de rotor tegengehouden wordt als je de auto duwt. Als de rotor dan voorbij de magneten komt schiet hij ineens verder en hoor je de tandwielen ineens ratelen.
Als je de motor zou verwijderen hoor je een meer continu ratelend geluid van de metalen tandwielen. Dan beweegt de auto een stuk vloeiender.