Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik denk dat jou Big Joes nog wel een heel stuk groter zijn, sowieso breder. Ben zelf heel benieuwd naar de combo.
Ben benieuwd naar je mod/pic verslag van je big scale servo!
ach jammer datze kleiner zijn, ik zoek iets met de grootte vna de big joes maar dan met zon kleine pinnetjes nuja zeker niet dringend zu ik heb nog wat setjes liggen die es moeten gebruikt worden....
mn fotoverslagje komt nog moet eerst nog wat koffie drinken en wakker worden![]()
@ DeeJay, lijkt me toch iets dat je fout doet want dat heb ik nog nooit gehoord. Goede bouten erop met zacht plastic (kan niet op de naam komen) erin zodat de velgen er niet vanaf lopen.
morgen es proberen als ik tijd heb... zoiezo draait die monsterservo niet volledig...ik kan die arm +/- 180° draaien en met mn zender slechts +- 60/70graden? heb mn zender nog niet helemaal bekeken wegens geen tijd gehad steering staat zoiezo op 100% dus draait je servo toch volledig links en volledig rechts (bijna 180° dus bij die bigscale)???Zender neutral zetten (steering trim) dan de banden op de grond zetten en zo recht mogelijk laten wijzen en dan het servo armpje erop. Kwam er gister achter dat het bij mij ook niet helemaal goed stond, moest 11 stappen naar links trimmen.