Brushless 1/8 HPI Savage

Heb een paar pics gemaakt, maar niet veel. Ben momenteel de wagen weer in elkaar aan het zetten. Net even met de MERV gespeeld, ga nu weer verder.

Nja, hier is het ook niet als nieuw hoor. Het alu is al ruim een jaar gebruikt, het enige dat je doet is de kleur er vanaf halen, het is niet plotseling als nieuw.

nee ik bedoel niet de krassen eruit, maar het de-anodiseren laat zo'n raar laagje achter wat t "dof" maakt en toen op zo'n baja frame moest ik t wel een beetje polijsten om dat laagje te verwijderen

Ik had dat ook, ben er even met de tandenborstel overheen gegaan en het wreef zich er zo vanaf. Heb het als het goed is op film staan.

Als je alu deanodiseert kan het idd dof worden maar gewoon lekker spoelen en met een tandenborstel ff de laag eraf halen..
Het viel mij op dat je met gewone Caustic Soda veel minder last hebt van dit verschijnsel.
Daar heb ik mijn hele savage mee gedaan en het wasd er met de hand en wat warm watre zo vanaf. Ik heb ook wel eens Crofty gebruikt5 en dat laat een hele zwarte laag achter op het alu. Waarschijnlijk door de metaalkleurige dingetjes die erin gebruikt werden..

Wat betreft de bodyclips vast aken aan je kap is gewoon een kwestie van 2 ty raps.. 1 door de clip en dan door je kap heen en de andere aan de binnenkant van je kap. Ik ben er nog nooit 1 kwijt geraakt..
Doe dit al een jaar of 4 en bevalt me erg goed.. Wel mooie dikke ty raps gebruiken..

Wat betreft de bodyclips vast aken aan je kap is gewoon een kwestie van 2 ty raps.. 1 door de clip en dan door je kap heen en de andere aan de binnenkant van je kap. Ik ben er nog nooit 1 kwijt geraakt..
Doe dit al een jaar of 4 en bevalt me erg goed.. Wel mooie dikke ty raps gebruiken..

Ik ben ook wel benieuwd inderdaad, al vind ik een mooi gekleurd stukje nitroslang ook wel een leuk effect hebben.

Edit: Ben sind gisteren ook trotse eigenaar van een Savage Flux.
Tevens maar de AX8008's besteld. Ik ga hem rijden op 4S 40/50c Lipo's (2x2s 5200mAh).

Laatst bewerkt:
Vind het gewoon zonde er mee te rijden zo mooi clean is hij nog haha!
Zondag maar eens een vuurdoop geven :D.
Had echter al wel gelijk het probleem dat mn lipo's niet paste...
Dus maar direct de dremel erin gezet. Optimaal zitten ze nog niet, maar dat is wel te fixen als ik er even wat meer tijd voor uit trek.

Edit: Welke Lipo's gebruiken jullie? Turnigy's?

Laatst bewerkt:
Toch maar eens oefenen met solderen dan!
Er zijn zat filmpjes op youtube te vinden, dus dat moet wel goed gaan.

Heeft er hier iemand zon CC link kabeltje liggen waar die niets mee doet?

Laatst bewerkt:
Back