Brushless 1/8 HPI Savage

als je vol gas op de voorwielen land gaat er echt wat kapot geloof me.ik landde ooit vol gas op de voor kant en er braken spontaan 2 tanden van mijn hd bevelgear af.bij een rustler zoals jij heb maakt het niet uit omdat de voorwielen geen aandrijving hebben ,bij een savage met 4x4 wel .

Klopt Pat, Dat hadden jullie ook gezegd.
Maar ik had zoiets van, misschien heeft HPI nog een andere kijk erop.
Nee dus :P. Dat word dus slipper vastzetten en voorzichtig met het gas ;). What about WOT offroaden?

Ok, volgend dilemma om jullie mee bezig te houden ;).

Aangezien ik ook nog een andere stuurservo wil, wil ik graag jullie mening.
Ik zat te denken aan een ACE1015 14.5Kg 0.10sec vs Savöx SC-1258TG 12Kg 0.8sec\Savöx SC-1268MG 15kg 0.13sec. Of hebben jullie betere opties voor een budget onder de 100,-?
Deze 3 servo's leken mij het beste voor hun prijs namelijk...

Laatst bewerkt:
Ace is goed, lekker soepel.Of bij sterk genoeg is weet ik niet voor die big Joe's
Zelf heb ik een 20 kg savox, de 1256.

Ik denk dat dat ook aan de ondergrond ligt is het niet?
Dat je bijv. in zand meer kg nodig hebt en op een harde ondergrond minder?
Maargoed voor zga dezelfde prijs heb je een sterkere savox of een snellere ace...,

Meer mensen met input hierover?
(icm met bigjoe's en bredere assen. de ondergrond varieert van zand/harde grond en gras).

Heb een savox besteld van 26kg. Deze schijnt nieuw te zijn. Weet nog niet wanneer ik deze ga krijgen, maar laat wel weten wat het is.
Heb nu ook al een 20kg savox en dat is een super servo.

Yep deze servo. Deze gaat dan niet in m`n savage, maar in m`n nieuwe MBX-6T waar in een brushless conversion in ga maken.

Ik heb deze besteld bij modelsport uk. Daar was deze op voorraad, niet de goedkoopste welk ik kon vinden, maar zij leveren wel snel. Wil met een week of twee zeker kunnen gaan rijden met de Mugen.

Wel heb op een forum in Amerika gelezen dat iemand deze in zijn Savage had gestoken en hij was daar zeer tevreden over. Het schijnt wel zo te zijn dat deze servo op lipo`s beter werkt dan op nimh.

Yep deze servo. Deze gaat dan niet in m`n savage, maar in m`n nieuwe MBX-6T waar in een brushless conversion in ga maken.

Ik heb deze besteld bij modelsport uk. Daar was deze op voorraad, niet de goedkoopste welk ik kon vinden, maar zij leveren wel snel. Wil met een week of twee zeker kunnen gaan rijden met de Mugen.

Wel heb op een forum in Amerika gelezen dat iemand deze in zijn Savage had gestoken en hij was daar zeer tevreden over. Het schijnt wel zo te zijn dat deze servo op lipo`s beter werkt dan op nimh.

88,- incl express shipping betaald soms? :rolleyes:
Als deze beter is dan de Ace neem ik deze Savox. Iemand die beiden heeft of heeft gehad? Nard? Ur opinion please :D.

ik heb 86 euro betaald zie ik.

Ik heb ook een ACE servo in m`n nitro savage. Goede servo, maar deze kosten ook rond de 70 euro dacht ik. Voor 16 euro meer ben ik dus voor de Savox gegaan. Ik heb ik m`n Baja(gas/rem) en Savage flux(stuur) een savox 20kg zitten en daarin zijn het echt TOP servo`s. Ook heb ik een Hitec 5955TG dacht ik, ook een goede servo, maar gezien de prijs ga ik dan toch weer voor een Savox.

Zie 26kg is wel op 7.4v he. Een MMM levert maar 6v dacht ik dus die 26KG haal je niet.

Ik heb zelf niets met Savox, maar ik lees er goede verhalen over dus ik denk niet dat het een slechte koop is.

Ik lees net op de Savox site, dat die Digitale Coreless Servo's High Voltage Servo's eigenlijk gemaakt zijn om direct aan een 2s lipo te hangen. Dus dan ook direct op 7.4v draaien. Voordeel is ook weer dat je aandrijf lipo langer meegaat.

Savox have now released their new 'High Voltage' servos that can be powered straight off the battery, eliminating the need for a voltage regulator!
.

Die Ace1015 lijkt dan wel slap ivm die savox 20kg's....

Hmm, nog maar eens goed over nadenken dan.

Laatst bewerkt:
Back