Brushless 1/8 HPI Savage

Body hoef je niet perce nieuw te halen. Je kunt ook extra gaatjes maken en de body passen, doe ik ook en geen klachten over.

Als banden wielen, Badlands op Rulux Half Ups worden de laatste tijd vaak aangeraden. Gebruik ze zelf ook, klote karwei om erop te krijgen maar ze zijn wel heerlijk!

Field link

Ik heb net o.à de Field Link binnen gekregen met de post maar bij het aansluiten blijft hij knipperen, ff gegoogeld blijkt dat ik moet updaten maar ik heb alleen maar Mac books(appels) in huis .
Vraag 1 werkte bij jullie de FieldLink meteen of was er ook een update voor nodig?
Werkt deze tuning Card alleen met Windhoos computers?

Ik heb net o.à de Field Link binnen gekregen met de post maar bij het aansluiten blijft hij knipperen, ff gegoogeld blijkt dat ik moet updaten maar ik heb alleen maar Mac books(appels) in huis .
Vraag 1 werkte bij jullie de FieldLink meteen of was er ook een update voor nodig?
Werkt deze tuning Card alleen met Windhoos computers?

Klopt. Ik had dit probleem ook dat de fieldkaart knipperde. Hierop de field usb via een windhoos pc aangesloten engezocht naar een update,...En die was er niet... Echter kon ik wel de huidige firmware er opnieuw opzetten, en dit maar gedaan. Sindsdien werkt de fieldcard wel. Maar had dus wel de usb link daarvoor nodig om de firmware er opnieuw op te booten.

Field link

Hoe zet je de Firmware erop nieuw op dan?
Ik krijg ook geen verbinding vanaf de pc met de Field Link

Hoe zet je de Firmware erop nieuw op dan?
Ik krijg ook geen verbinding vanaf de pc met de Field Link

Klopt, daar had ik de usb link cable voor nodig..(Een Mini-USB->USB zal wss ook werken)Deze sloot ik aan op de fieldlink card welke weer aangesloten zat op de wagen.
Vervolgens ging ik naar firmware, en deed ik de (up)date naar dezelfde firmware, waarna de "field card" de ESC wel herkende.

Zo dus:

1288060456-260.jpg

Laatst bewerkt:
Ok, bedankt ga ik dat proberen.(ik heb de auto niet bij me)
Dacht dat ik de Field link zonder auto wel kon updaten

Dat snap ik nu ja. Maar om half 5 vanmorgen toen ik naar me werk reed met me fieldLink in me zak nog niet.morgenochtend 2e poging

Zojuist mn Savox servo binnen, maar stuit op een probleempje...hij zwengekt de tegenovergestelde richting op dan mn stock servo.., hoe los ik dit op? Heb de servo al open.

Alvast bedankt!

Sent from my Samsung Galaxy S

Zojuist mn Savox servo binnen, maar stuit op een probleempje...hij zwengekt de tegenovergestelde richting op dan mn stock servo.., hoe los ik dit op? Heb de servo al open.

Alvast bedankt!

Sent from my Samsung Galaxy S

Op de meeste zenders kun je instellen normal of reverse. Wanneer je die schakelaar omzet kun werkt de servo de andere kant op. Met openhalen ga je niets kunnen vinden, mits je alles gaat omsolderen!

Wat voor zender heb je?

Je hebt de DX2S right. Gewoon stuur inrichting reversen. Waarom je je servo hebt opgehaald weet ik niet :)

EDIT: ik haat het als ik eerst tabbladen open en later pas reageer.

Heb zelf ook een spectrum en daarin kun je inderdaad de draairichting gewoon omdraaien. nor - rev staat er volgens mij in het display. De zender ligt nu in de auto omdat ik zo naar purmerend ga, dus kan even niet voor je kijken, want ligt onderop, dus...

EDIT: hahaha hulp zat! met allemaal dezelfde oplossing ;-)

Het is de ESC(speedcontroller, dat ding waar je motor op aangesloten zit) die je update, niet de fieldlink ;).

Ik heb de Field Link aangesloten, en zolang het met de USBkabel is werkt het.
Ook de Firmwareupdate (1.27) gedaan
Maar als de fieldLink het alleen moet doen blijft hij een lichtshow geven, maar werkt niet.

Iemand een linkje naar de Savage shock mod? Kan hem niet vinden.

EDIT: En nu ineens wel .. nja:

Going to mod my savage xl for racing. Any tips?? - R/C Tech Forums

Savage-Central.com -- The #1 (And Largest) HPI Savage Site on the Net » Forums » Savage Flux HP » New flux, what shock oil and spring set for bashing?

Heb 15mm tubes genomen aangezien savagexsam dat had gepost en hij wel verstand heeft van Savages en racen :

P1070713.JPG

P1070714.JPG

P1070716.JPG

P1070717.JPG

Met mijn nieuwe powerhouse 1520 (tot nu toe):
P1070718.JPG

Zojuist even op straat gereden. LiPo stond op 4.0v en punch op 70% maar DAMN wat een torque!!!

Laatst bewerkt:
Damn, wat een motor. ( en wat een savage, groot man! )
Heb je ook een vergelijk met de fluxmotor qua size? Of is die foto al voorbij gekomen?

Back