Brushless 1/8 HPI Savage

ik vind de ace een hele verbetering vergeleken met de standaard servo.en tja waarom flm,ik vind de flm tvp's veel mooier als de tcs en flm heeft een hele goede service en garantie.

@Westcoast: Dat ligt eraan wat de costen zijn van shipping heen en terug en die handling costs. Heb geen zin om ze uit te zoeken, maar denk dat het niet veel zal schelen t.o.v. een nieuwe TCS (denk ik).

@Patrick: Ik denk dat het mooier vinden een kwestie van smaak ik, aangezien ik de TCS netzo mooi vind. Eenmaal de body op je wagen en je ziet niet zoveel meer van de TVP's. Maar wel een top aankoop zondermeer. Was alleen geinteresseerd in je redenen t.o.v. andere merken aangezien ik ook tzt een XL chassis wil aanschaffen en we Johndo een TCS hebben geadviseerd. Dus vandaar mijn nieuwsgierigheid waarom jij dan voor FLM ging. Tevens is dit voor toekomstige lezers ook informatief bij de aanschaf van hun TVP's. Graag foto's na plaatsing, vind het er altijd wel er mooi uitzien van die XL TVP's!

Laatst bewerkt:
looks en deze zijn zo erg aangepast dat ze naar mijn mening erg zwak zijn geworden (zeker met mijn rijstijl;)).en ik vond dit wel een mooi kerst kado voor mezelf :D

looks en deze zijn zo erg aangepast dat ze naar mijn mening erg zwak zijn geworden (zeker met mijn rijstijl;)).en ik vond dit wel een mooi kerst kado voor mezelf :D

Ik heb ook nogwel kerstwensen hoor haha :D.
Maar inderdaad, van die aanpassingen geloof ik niet dat je oude tvp's dezelfde sterkte behouden nee.

Laatst bewerkt:
Shipping is maar $17 / €13. Kun je beter ieder voor zich shipping betalen dan dat je met 3 man BTW moet gaan betalen.

Alu RPM draagarmen

Ik heb net een setje Alu draagarmen van RPM besteld,
Nu las ik op het WereldWijdeWeb dat er wat problemen met de montage hiervan ivm HPI zou het 1 en ander veranderd hebben aan de Flux
Iemand hier ervaring mee?

Back