Brushless 1/8 HPI Savage

Zo, weer een kleine update. De Prolinebody is inmiddels uitgeknipt en de bodypost gaten zijn geboord.
dsc8442g.jpg

De verbredingssets zijn geplaatst op de 4 fusee's.

En de swaybarkit is gemonteerd voor en achter.
dsc8446.jpg

dsc8444n.jpg

dsc8443d.jpg

Van de week ga ik de kap spuiten :p

Bevallen prima op de standaard velgen maar heb nog niet gekeken of die passen op mijn nieuwe Rulux velgen.
Ik heb nog niet gehad dat ze losdraaiden.

Hoi Nard

Bedankt ik heb mijn vraag hier gesteld

Zag bij deze topic dat je ook een dx3s hebt

wellicht dat jij me kunt helpen

Hoi Nard

Bedankt ik heb mijn vraag hier gesteld

Zag bij deze topic dat je ook een dx3s hebt

wellicht dat jij me kunt helpen

Nard helpt wel graag mensen maar wil liever dat iedereen zich eerst de tandjes zoekt terwijl het makkelijk opgelost kan worden zoals jouw argument al aangeeft.. :rolling:

Yup, BOCA is ook goed spul, die setjes worden ook vaker op eBay aangeboden.

Proef op de som genomen en vorige week lagers ( 54 stuks ) besteld zijn vandaag binnen gekomen. Scheelt een bom duiten.

Hieronder de omrekening

Maat..........................Prijs $...tot euro...prijs-nl...voordeel per stuk
8 x 16 x 5 ( HPI B085 )...0.899....1.08.......3.58..........2.50
6 x 13 x 5 ( HPI B023 )...0.899....1.08.......7.60..........6.52
6 x 10 x 3 ( HPI B045 )...0.899....1.08.......5.38..........4.30

koer US $ 0.701 inklarings kosten en btw omgerekend per stuk euro 0,45

Happy :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Linkje voor specificaties

http://www.bocabearings.com/webstoredetail.aspx?StoreID=32

Laatst bewerkt:
Dag mannuh, vraagje kunnen deze banden PRO111700 (40 size) op deze velgen 3309 - Rulux - 1/8th truck wheel - standard offset - yellow [3309] - $16.00 : JConcepts, IFMAR World Champions Proven Innovation and Design ?

Ik denk van wel maar zoek eigenlijk een bevestiging van mijn vermoeden ;). Zou graag de badlands er op willen hebben maar die schijnen (te) strak te passen.

Heeft iemand al een antwoord voor mij? 40 size velgen is toch 4x2,5cm is 10 cm? De rulux velgen hebben een buitendiameter van 1,1 cm namelijk.

@manta
heb je al met de swaybars gereden en hoe bevallen ze?

Heb er mee onroad gereden maar vind hem niet stabieler geworden eigenlijk. Ben er wel achter dat dit veroorzaakt word aan de ene kant door de flexibiliteit van de standaard GT banden (die zijn zeer slap) en anderzijds door de hogere opbouw van het chassi. Bij mijn E-Revo was er een merkbare verbetering doordat het zwaartepunt erg laag ligt.
Moet ook zeggen dat ik dus de metaalkleurige stangen heb gebruikt en dat zijn de dikste.

ok ,maar als ik on-road ga rijden gooi ik er phaltlines op en set ik de shock een paar gaatjes hoger op mijn flm torens .ben er nog niet uit of ik ze erop wil .

Kleine update, de kap is klaar, zie het resultaat :D

Alleen de binnenkant nog op wat strategische plaatsen met ducktape bewerken en dan rijden. Heb die prutsbodyclips niet meer in gebruik. Gebruik nu tajreps met nitroslang, werkt echt perfect, thanx Shogun;)

dsc8449.jpg

dsc8450h.jpg

dsc8451k.jpg

Laatst bewerkt:
Back