Brushless 1/8 HPI Savage

Voor westcoast

Deze foto's zijn gemaakt met een gewicht van 25 kg op de kap
het moment waarop de onderkant van het chasis voor en achter de grond
raakt.

1676lut.jpg

24yyg46.jpg

14xouc4.jpg

Omdat je de kap als mal gebruikt kun je meedere kapen maken

ik heb ook een zwarte getrokken welke ik 6cm verleng voor mijn XL flux
( hoop hem dit weekend af te maken )

mal

soua14.jpg

xl 6 cm langer
2wr25wk.jpg

ddjhw7.jpg

2e3wzyd.jpg

Laatst bewerkt:
Strak gedaan hoor, respect! Als je ervaringen goed zijn kun je wellicht nog beginnen met het verkopen van zo'n bodies. Kan me wel voorstellen dat daar vraag naar is.

Bij deze interesse. Heb een Senna kap (polyester) voor mijn FG Monstertruck. Zou er wel een op de Savage willen. Dusssss als je een tester zoekt;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Strak gedaan hoor, respect! Als je ervaringen goed zijn kun je wellicht nog beginnen met het verkopen van zo'n bodies. Kan me wel voorstellen dat daar vraag naar is.

Hoi Nard

Weet niet of deze kap beschermd is

Ga nog 2 kappen maken in andere kleuren en zal hier een topic
van maken hoe je dit zelf kunt doen

Groet Soro

Laatst bewerkt:
Bij deze interesse. Heb een Senna kap (polyester) voor mijn FG Monstertruck. Zou er wel een op de Savage willen. Dusssss als je een tester zoekt;)

Hoi Manta

Weet niet wat de senna kap kost maar kan er misschien een voor je
maken om te testen ( is het voor een standaard savage of een XL ? )

Groet

Soro

Je kunt ook mijn nieuwe topic gaan volgen en zelf een kap gaan trekken.

Senna kappen zijn zo rond de 90 euro. Afhankelijk van 1 of 2 kleuren en of er stripes op moeten. Ik heb een Xl, verlengd door FML zijplaten.

Heel vreemd, die toeter is een Nitro volgens mij maar Gasoline betekend dacht ik toch echt benzine......:confused:

Maar dan 1:8, das ook geen "bigscale".

Gasoline is inderdaad benzine en geen nitro. Je ziet ook dat de nitro kop "faded" is terwijl de contour van de rest van de auto wel scherp is.

Ik ben benieuwd naar wat ze gedaan hebben.

bestaat al 6 jaar, toevallig gevonden toen ik op zoek was naar meer info :rolleyes:

Savage trucks

hopelijk heeft het beestje geen prijskaartje van 1000euro....

Die versie kende ik idd al Pieter. Alleen is dat een 1:6 en we hebben het hier over een 1:8.. dus die is zeker wel nieuw..

Ik heb al wel wat mensen gezien op S-C die een 1:8 conversie hadden gemaakt maar die zaten nog wel met wat problemen..

Dus eens even kijken wat HPI ervan heeft gemaakt.

Back