Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
7 (zeven!) minuten heb ik het geheel in de lucht gehouden, achteraf voel ik aan de motortjes en ik voel een lichte warmte dat perfect normaal is, zeker geen hitte!
Zet je timer op 5 minuten voor het beste resultaat, want zodra je naar 6 minuten toe gaat begint de stijgkracht wel te minderen.
Maandag komt mijn videobril aan, waar ik momenteel op wacht alsof ik een kind ben die op de schoot van de kerstman mag gaan zitten
De OSD zelf zal niet zo'n probleem zijn, is maar 1 ICtje. Maar wat wil je er op zien? Als je bv GPS info erop wil zul je ook een GPS moeten mee slepen, Voor de batterij spanning heb je ook een sensor nodig.... enz.
Dus ik denk dat het vooral het gewicht van de sensoren lastig gaat worden.
+ ik gebruik voor camera + vtx een 70 mah lipo van 2 grammetjes. hiermee kan ik een kwartier filmen, in theorie.
Als je nog wat meer elektronica bij het geheel gaat aansluiten, dan ga je misschien niet veel meer kunnen doen met dat batterijtje en zul je een krachtiger exemplaar moeten nemen, wat dan OOK weer het gewicht naar boven haalt.
Ik denk dat we met huidige technologie momenteel wel aan onze limiet zitten qua nano fpv
mijn vette haai is vandaag geleverd
alle grondonderdelen (ontvanger + fatshark) nu mooi inbouwen in een koffertje en koppelen aan een 3s 2200 mah batterij.
Ik weet het, het is wat overkill. Maar het is een batterij die ik hier nog ergens opzij had liggen, dus waarom niet?
fatshark werkt met 2s of 3s batterijen. Ik sluit gewoon fatshark + ontvanger aan op 1 3s lipo. werkt prima. fatshark wordt niet erg warm, ontvanger wel maar dat is normaal
Zopas met mijn soldeerbout op de printplaat van mijn ladybird mogen klungelen.
voedingsdraadje van de batterijconnector was losgekomen van de printplaat.
Ik wist al lang dat dit eens zou gebeuren, is een heel kwetsbaar deel van het quadje en vrij gevoelig voor schokken (uittrekken van de batterij)
Is nu hersteld
Dus, tip van de dag: wees voorzichtig bij het afkoppelen van je batterij!
het geheel vliegt prachtig, maar heb helaas geen opnametoestelletje momenteel voor een filmpje
hier is een filmpje dat ik vond op rc-groups, met een ladybird quad
Vandaag een testvlucht gedaan in de sporthal met de vliegclub en heb daar toch een onaangename hoeveelheid interference gehad. Ik gebruik wel de standaard antenne die bij de ontvanger zat. Zal dus eventueel eens een betere antenne bestellen voor de receiver. Buiten werkt het camerasetje wel goed