Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vlieg ook alleen en heb toch wel hetzelfde probleem,Vliegen jullie trouwens alleen? Die ladybird is zo klein dat je het namelijk nogal snel kwijt raakt, zelfs op een open veld, iemand een goede oplossing?
welke ontvanger?![]()
Deze gozer vliegt met originele antennes rc en tx 125 meter! Niet slecht! 10mw 1280 trasmitter die jij ook hebt robby 125 meter is in mijn ogen niet bepaald kort voor een mini quad. Cool videotje trouwens!
VdgmHXE4dAc[/media][nano fpv] - pushing the limits - YouTube
Robby ik bedoel deze ontvanger is wat goedkoper:
LawMate 1.2GHz 1.3GHz Wireless AV Receiver VRx FPV Wireless Cameras
900MHz-1.3Ghz Receiver w/1258 Custom RMRC Version 3! [V3-900MHZ-1.3GHZRX] - $49.99 : Ready Made RC LLC, Your full service FPV and R/C store!
deze is er ook nog, kost een paar eurie meer dan de link die je plaatste. dezelfde als die van 79 euro maar dan zonder saw-filter.
Je zou mijn hele setje mogen overnemen voor de aanschaf prijs (~175-200 euro), wel inclusief veel lipos (~ 7), extra props, laadkabel en eventueel instructies. Je hebt dan nog wel goggles nodig (bijv mijn BT goggles nabouwen). Maar dan ben je dus net zo veel kwijt als een nieuwe walkera FPV versie. Voor weinig doe ik hem niet weg, want is nog veel te leuk op vakantie en in de tuin.
Jongens (en meisjes?) ik zag vanmiddag in mijn pauze bij de kijkshop een mini beveiligings camera met TX voor 35 euro,.. het is wel een 2.4hz net als mijn hubsan de behuizing van de camera gedeelte is erg klein deze zou ik er af kunnen slopen. Alleen wordt deze camera gevoed via een kabel en de vraag is dan ook even als ik draad kan aanpassen met een stekkertje en er een 1s lipo aan kan hangen,… zou dat werken?
Vraag 2: als ik een RC heb 2.4 en een FPV set ook 2.4 beiden met eigen lipo zou dit kunnen of gaan dit nog steeds storen?
Ik hoor graag van jullie het is wel een koopie?
2.4 rc en 2.4 fpv gaan echt niet samen.