Hoi allemaal,
Heb een paar weken geleden een Bucker student van 25 jaar oud gekocht. Dit is een kist met een kunstof romp en balsa vleugels, die vroeger door de firma Krick geleverd werd. Is weinig meer over te vinden, anders dan de kist van Hannesie.
Dit is de staat waarin ik hem kocht:
De kist heeft span van 1,90 en gewicht van ruim 3100 gram (ex motor en brandstof rommel, inclusief vier enorme servo's). Werd gevlogen met een .4 motor.
Heb er ondertussen een electro motor gemonteerd, die qua gewicht richting een .4 brandstof gaat. Dit was nodig voor zwaartepunt en dan beter meer vermogen, dan lood... Dit is 'm:HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 90 SK Series 50-65 380Kv / 1820w
Plan is met 6S te vliegen.
Heb het plan hem enigszins schaal te maken. Dit moet hem worden:
Plaats binnenkort meer foto's van de huidige staat. Hij is nl al behoorlijk gestript. Alleen de verf en folie van vleugels scheelde al 200 gram...
grtz
b
Heb een paar weken geleden een Bucker student van 25 jaar oud gekocht. Dit is een kist met een kunstof romp en balsa vleugels, die vroeger door de firma Krick geleverd werd. Is weinig meer over te vinden, anders dan de kist van Hannesie.

Dit is de staat waarin ik hem kocht:


De kist heeft span van 1,90 en gewicht van ruim 3100 gram (ex motor en brandstof rommel, inclusief vier enorme servo's). Werd gevlogen met een .4 motor.
Heb er ondertussen een electro motor gemonteerd, die qua gewicht richting een .4 brandstof gaat. Dit was nodig voor zwaartepunt en dan beter meer vermogen, dan lood... Dit is 'm:HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 90 SK Series 50-65 380Kv / 1820w
Plan is met 6S te vliegen.
Heb het plan hem enigszins schaal te maken. Dit moet hem worden:

Plaats binnenkort meer foto's van de huidige staat. Hij is nl al behoorlijk gestript. Alleen de verf en folie van vleugels scheelde al 200 gram...
grtz
b
Laatst bewerkt: