Gerben
Forum veteraan
Jitze,
In de hotliner waar je meer gevlogen hebt zat een Axi PG4 gear, met daarachter een Scorpion HK3026 1900kv. Met 5S en een 16x13 is er 1800W piek gelogd, hierbij wordt nog niets heet.
Gisteren gevlogen met de Robbe Planeta met B36-74-06XL op 4S, 2 vluchten. Eerste vlucht met een 15x13 Falco, ging redelijk. 2e vlucht (en eerste F5B wedstrijdvlucht) met een 15x14. Deze ging stukken beter dan het oude Falco propje, merkt toch dat die een zeer matig design heeft. Ondanks dat ik slecht vloog, resulteerde dit in 32 rakken. Genoeg om na de 1e ronde 3e te staan van 12 deelnemers.. (hierna ging het overigens ernstig bergafwaarts, maar dat lag aan mij...)
Aan de hand van de ingeladen capaciteit was de gemiddelde stroom 126A, betekent een gemiddeld vermogen zo rond de 1750W, durf rustig te zeggen dat de piekvermogens richting 2.5kw gingen. Binnenkort de logger er maar eens in.
Dit alles aangestuurd door de 200A Himodel regelaar.
Groet,
Gerben
In de hotliner waar je meer gevlogen hebt zat een Axi PG4 gear, met daarachter een Scorpion HK3026 1900kv. Met 5S en een 16x13 is er 1800W piek gelogd, hierbij wordt nog niets heet.
Gisteren gevlogen met de Robbe Planeta met B36-74-06XL op 4S, 2 vluchten. Eerste vlucht met een 15x13 Falco, ging redelijk. 2e vlucht (en eerste F5B wedstrijdvlucht) met een 15x14. Deze ging stukken beter dan het oude Falco propje, merkt toch dat die een zeer matig design heeft. Ondanks dat ik slecht vloog, resulteerde dit in 32 rakken. Genoeg om na de 1e ronde 3e te staan van 12 deelnemers.. (hierna ging het overigens ernstig bergafwaarts, maar dat lag aan mij...)
Aan de hand van de ingeladen capaciteit was de gemiddelde stroom 126A, betekent een gemiddeld vermogen zo rond de 1750W, durf rustig te zeggen dat de piekvermogens richting 2.5kw gingen. Binnenkort de logger er maar eens in.
Dit alles aangestuurd door de 200A Himodel regelaar.

Groet,
Gerben