Verzendkosten?
Als je bij Lindinger boven de 90 euro bestelt, dan is verzenden gratis.
Spaar dus meestal wat op... alles in 1 keer. HK is echt niet zalig makend.
DES 428 op rolroer en DES 448 op flaps?
De DESjes zijn behoorlijk robuster dan de Dymonds.
Alles kan stuk... De een de tandjes (Dy)... de ander het kastje... (DES) De Dymond had ik in een 580 grams zwevertje zitten, een ging mid-air het walhalla in... de kist volgde gedwee...
De Turnigy's zijn zeker niet heilg... die heeft weer andere onwenselijke kuren.. daar hebben de DESjes geen last van... Wederom.. een 7 kg servo met zwakke iets of wat?
Naar beneden komt het toch... het mooiste als er 48 + rakken tussen kunt opnoteren...
Wat ik in de HK review las... en dat moet je soms ook echt met een korreltje zout nemen... je weet nooit wat mensen er mee uitvreten... maar toch... alles rancune?
hello the servo TGY777 have a very bad gear.the metal is very soft.by landing with aileron down the wheel gear break.i want ask you if i can order 4 new gear,it is only the great gear over the poti. please send me a answer. many thank Best regards peter
Hier de rest van de wisselende ervaringen...
Turnigy TGY-777MG Alloy Case Digital Slim Wing Servo (Metal Gear) 5.5kg / .10sec / 23g
Een duurdere... andere versie...
Turnigy TGY-A55H Alloy Case Digital Slim Wing Servo (Metal Gear) 8.6kg / .12sec / 28g
Alleen maar lof... de ene is de andere dus niet...
Maar... als je zo moet gaan hakken en breken om de servo's in je model te proppen... moet je dat niet willen... zeker niet bij een F5B... De DES 428 gaat mooi in de staart. Dus met die afmeting lukt het zeker.
Passen de Ty's onder de vleugel? Mooi... Bij mij ging die 10 mm niet. Of de zaak moet bol staan. Niet er onder forceren hoor?
Als je hem netjes gebouwd hebt... vliegt het ook beter? Oogt het fraai... Toch? Ennuhhh...kun je hem ook makkelijker verkopen...

Als je sneller wilt...
Ter overweghinge

Zo... geedit... goed knutselweekend