Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat komen ze niet.De kabels komen anders tegen het draaiende gedeelte van de motor aan. Dat lijkt me niet de beste oplossing.
Maar welke motor zou jij adviseren ?
Op mijn funcup staat een HobbyKing Online R/C Hobby Store : TR 35-48-A 1100kv Brushless Outrunner Eq: AXi 2826
met een 11x5,5 kan ik hoveren en redelijk slepen. (easy glider incl electrosetup, geen probleem, Cularis gaat ook)
met redelijk nieuwe 2200 3S lipo's
Maar roel dan heb je zoveel euro's uitgegeven voor niets eigenlijk.
De powersetup is 108 EUR als je kunt nagaan hoeveel KV de motor heeft en daar een 13x4 opzet heb je eigenlijk ook die powersetup.
Ik ga nog eens kijken of ik kan zien hoeveel KV dat er op die motor staat. :wink:
Maar zie je wat ik onder mijn vorige post gezet heb ? dat zou een goeie setup zijn voor jouw en ook allemaal van HK
Tja, Hobbyking... Als dat ding 600 watt trekt staat hij bijna 200 watt aan warmte te verstoken. Ik schat dat hij dat zo'n 10 sec volhoudt voordat hij door de motormount smelt. Dit soort motortjes zijn tot grofweg 350 watt bruikbaar, en dan verstoken ze al veel energie.HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1000Kv / 605w
Kijk zelf dan maar waar die motor op gespecificeerd is.![]()
Tja, Hobbyking... Als dat ding 600 watt trekt staat hij bijna 200 watt aan warmte te verstoken. Ik schat dat hij dat zo'n 10 sec volhoudt voordat hij door de motormount smelt. Dit soort motortjes zijn tot grofweg 350 watt bruikbaar, en dan verstoken ze al veel energie.
Dus deze zouden in de motormount smelten ?? Er zijn meerdere die met deze vliegen en geen last hebben van gesmolten motormounts alleen die slappe neuzen
Maar roel dan heb je zoveel euro's uitgegeven voor niets eigenlijk.
De powersetup is 108 EUR als je kunt nagaan hoeveel KV de motor heeft en daar een 13x4 opzet heb je eigenlijk ook die powersetup.
Lekker genieten van je dure MPX motortjes hoor.Tja, Hobbyking... Als dat ding 600 watt trekt staat hij bijna 200 watt aan warmte te verstoken. Ik schat dat hij dat zo'n 10 sec volhoudt voordat hij door de motormount smelt. Dit soort motortjes zijn tot grofweg 350 watt bruikbaar, en dan verstoken ze al veel energie.
@ Sven
Lekker genieten van je hobbyking motortjes hoor.
Mij maakt het niet uit, mijn duur MPX spul doet het prima.
groetjes Marc