gelukkig, hij mag dus toch mee!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is zeker niet mijn gedroomde scenario.Jan Brilman zei:Het gedroomde scenario is natuurlijk dat het vliegtuig dat in de verte aan een C-130 doet denken ( ) tijdens de schaal-meeting z'n maiden krijgt!
Tuurlijk mag ie mee.stefan_riemens zei:gelukkig, hij mag dus toch mee!!!
Ik zei ook niet dat jij het moet doen! :wink:Ik zal nooit of te nimmer een kist invliegen op een meeting of show.
Niemand anders dan wijzelf vliegen onze kisten in 8)jan brilman zei:Ik zei ook niet dat jij het moet doen!
Dacht meer aan Richard of zo . . .
Zoiets dachten wij ook, maar dat werd mooi een maand eerder! 8O :?Ons kleinfrummeltje komt +/- op 18-08-06
Daar zijn wij ons ook bewust vanZoiets dachten wij ook, maar dat werd mooi een maand eerder!
Maar jullie hebben het er nog wel steeds overVergelijk bv. met maiden van de Nomad :wink:
De bouw van deze Hercules is als volgt:Het is zo te zien een gefoliede vleugel, hoe is de romp afgewerkt???
De motoren worden per vleugelhelft aangestuurd, dus 1 servo voor de 2 linkermotoren en 1 servo voor de 2 rechtermotoren.En hoe zijn de gashandels van de motoren aagnestuud??? met 4 servo's???
De kist past ook met geen mogelijk in elkaar in mijn bouwhok hoor.anyway, ik blijf me over de grote verbazen, dat ding past met geen mogelijkheid in mijn slaapkamer (die echt niet zo klein is..)
Berto zei:Ons kleinfrummeltje komt +/- op 18-08-06
Die gaat gewoon door hoor, wel of geen frummeltje.dan loopt de Oss meeting gevaar
Berto zei:Dat is zeker zo maar dan misschien wel zonder mij :cry: