Ron 01 zei:30 Ampere op de grond, dus dat zal vliegend nog iets minder zijn. Ik ben benieuwd hoe het vliegt maar als ik Richard hoor hoef ik me geen zorgen te maken, ik heb trouwens nog nooit negatieve geluiden over de Calmato gehoord, net als de Charter trouwens. Maar over de elekto versie hiervan heb ik nog niets gehoord.
Ik ben nog voor servo`s aan het rondkijken, iemand suggesties? Met name het neuswiel draait wat zwaar dus het mogen wel wat zwaardere types zijn. Trouwens ook voor de ailerons, omdat die samen op een servo zitten.
En ook nog effe een maispieper er in maken want die staat alweer behoorlijk hoog :wink:
Hmm had nog een servo liggen van mijn MX-12 pakket, geen idee wat voor soort, maar hij is redelijk groot

Maar ik zit ook met het zelfde probleem. Welke servo's dien ik te gebruiken en welke grote? Ik heb nog van die goedkope blauwe Lightpro servo's (die overigens prima werken), maar weet niet of dit formaat past...
Weet iemand de exacte afmeting van de servo's die ik moet gebruiken en zo ja, waar ik deze goedkoop kan kopen? Ook een regelaar heb ik nog niet

Ik dacht persoonlijk aan een 40 ampere... Weet iemand een goeie, die dus wel de opgegeven waarden haalt zonder duur te worden?
Ik ga de Calmato gewoon vliegen met de standaard setup