Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik me niet vergis dan was er afgelopen zaterdag op je Sport tóch een plastic "Calmato-kwiklink" gebroken 8)Berto zei:Op onze Calmato Sport zit alles nog orgineel en het werkt allemaal nog steeds....
Klopt maar dat kwam door een "installatie probleem" en niet door het vliegen ;-)Als ik me niet vergis dan was er afgelopen zaterdag op je Sport tóch een plastic "Calmato-kwiklink" gebroken
Ik heb helaas nog nooit bespannen, ik probeer komende winter mijn Sport opnieuw te bespannen, kun je het niet zelf proberen? Dat hoort tenslotte ook bij de hobby. Hier staat een duidelijke Nederlandse handleiding met foto's.tiemoderksen zei:Me vader doet een poging tot repareren.. Zoek alleen nog iemand die hem als het lukt met repareren, iemand die hem wil bespannen
Kijk, dat zijn pas goeie berichten, ik was al een beetje bang dat je de moed zou opgeven, grote klassetiemoderksen zei:@ Benno woensdag kom ik gewoon weer met een vliegtuigIk laat deze hobby niet vallen door een stom stukje metaal wat is gebroken.
NOu dat weet ik niet.. Ik heb het vliegtuig al welG Floor zei:Dat is perfect, deze gebruik ik ook.
Tiemo woensdag weer vliegen :?:
Nja ben gewoon beetje grieperig (ff offtopic)Benno Z zei:Ja, twee vliegtuigen crashen binnen 1 maand.....daar zou ik ook echt ziek van zijn :cry:
Heb je nog foto's van je reparatiewerkzaamheden? Altijd leuk om te zien hoe het vordert![]()