De intro van deze berichtentrein is reeds gegeven in het bouwverslag Tomsky van deze kit.
Initieel had ik het plan opgevat om deze kit te bestellen en te bouwen. Wat me tegenhield was de vleugel in 1 stuk (vervoer, verplaatsing). Ik zit namelijk in een kelder met mijn spullen.
Omdat ik voorzien ben van werktuigen voor het zelf bouwen van niets tot iets dacht ik , misschien bestel ik enkel de tijdrovende zaken zoals gfk-delen, landingstel enzo.. en het houterig gedeelte, mits de gewenste modificaties, doe ik zelf. Scheelt meteen een stuk in euro's ook.
Wat daarvoor staat te gebeuren is het inscannen in mijn CAD-applicatie van het plan om daar de gewenste wijzigingen aan te brengen en de onderdelen uiteindelijk te kunnen frezen (CNC).
Wat de uiteindelijke modificaties betreft zal ik later verslag over uitbrengen, eerst nog s goed nadenken.
Vleugel in 2 helften voor te beginnen, schrijf dat al maar op.
Bijgevoegd enkele verwezenlijkingen van zelfde taille als de TC CAP21.
Initieel had ik het plan opgevat om deze kit te bestellen en te bouwen. Wat me tegenhield was de vleugel in 1 stuk (vervoer, verplaatsing). Ik zit namelijk in een kelder met mijn spullen.
Omdat ik voorzien ben van werktuigen voor het zelf bouwen van niets tot iets dacht ik , misschien bestel ik enkel de tijdrovende zaken zoals gfk-delen, landingstel enzo.. en het houterig gedeelte, mits de gewenste modificaties, doe ik zelf. Scheelt meteen een stuk in euro's ook.
Wat daarvoor staat te gebeuren is het inscannen in mijn CAD-applicatie van het plan om daar de gewenste wijzigingen aan te brengen en de onderdelen uiteindelijk te kunnen frezen (CNC).
Wat de uiteindelijke modificaties betreft zal ik later verslag over uitbrengen, eerst nog s goed nadenken.
Vleugel in 2 helften voor te beginnen, schrijf dat al maar op.
Bijgevoegd enkele verwezenlijkingen van zelfde taille als de TC CAP21.
Bijlagen
-
003.JPG197,8 KB · Weergaven: 572
-
004.JPG171,2 KB · Weergaven: 554
-
cap20_1 001.JPG202,4 KB · Weergaven: 546
-
cap20_1 002.JPG213,1 KB · Weergaven: 548
-
cap20_2 001.JPG251,8 KB · Weergaven: 548
-
zlin_1 002.JPG226,3 KB · Weergaven: 525
-
zlin_1 003.JPG226,3 KB · Weergaven: 543
-
zlin_2 001.JPG251,1 KB · Weergaven: 533
-
zlin_2 002.JPG198 KB · Weergaven: 488