Car KeyChain Spy Camera

Waar zit eigenlijk de camera?
Wil het ding op mijn RC auto zetten, maar wil natuurlijk wel weten waar de camera in de behuizing zit, zodat ik zeker weet dat het pas.

Gevonden!
MP10-HX004B.jpg

Ik ga er 1 bestellen :)

Laatst bewerkt:
He das gek bij mij zit hij ook in de buurt van de lens. Ik ben er bij toeval achter gekomen doordat ik tijdens het filmen met een punt van mijn vinger in de buurt kwam van de camera opening. Bij het terugkijken was ik erg verbaasd te zien dat ze bij mij de camera ácher de lens hebben ingebouwd. Echt raar, maar het werkt wel op een of ander manier. Het lijkt wel of de camera er nu toch doorheen kan filmen, maar hoe dat precies werkt weet ik natuurlijk ook niet, vreemd is het wel denk ik.
Maar nu serieus; kom op mensen! Geniet van onze cameratjes en laat de leuke filmpjes zien! ;)
Jakko

Hoi,

Ik wilde de camera in krimpkous verpakken maar het ziet er allemaal wat kwetsbaar uit dus toch maar niet gedaan.
Wel geprobeerd de behuizing wat dunner te schuren maar had niet gek veel zin.
Zit rond de 15 gram met behuizing.

Heb ook wat extra schuim voor de mic gedaan om te dempen maar al plak je het gaatje af hoor je nog windruis als je blaast. Zal door de lens heen gaan denk ik.

Hopelijk van de week een beetje rustig weer om een testje te doen.

Misschien de behuizing open maken, en een stukje schuim tussen het mic'je en de opening in de behuizing vrotten? (evt icm een stukje voor de opening)

Een klodder zuurvrije siliconenkit kan ook wonderen doen. :D Let op, wel zuurvrije nemen anders zullen op termijn de soldeerverbindingen weggevreten worden.

En dat in het openingetje spuiten ofzo? Heb je dan nog wel geluid?
Ja, maar heel dof. Het enige dat je hoort is toch windgeruis en gebrom van de motor. ;) Anders een watje erin proppen. Of zorgen dat de microfoon uit de wind staat door de camera bijv. achter een lexaan plaatje te zetten. :D

Volgens mij is de beste optie toch gewoon om het softwarematig te verwijderen? Een klein beetje bewerkingsprogramma (en die zijn er ook al freeware) is in staat om het video- en geluidsspoor van elkaar te scheiden.

Hoi,

Heb het schuim er al tussen zitten in de camera.
Maar laat nog steeds door dus dat maakt weinig uit en als je nog meer dempt krijg je inderdaad een dof geluid.

Wind is alleen maar druk en daar reageert de microfoon op. Vandaar het idee om te dempen.
Later had ik dan nog het mic gaatje afgeplakt maar dan komt het door de camera opening.

Mic zit trouwens niet direct achter het gaatje. Meer schuin eronder.

Lensgaatje dichtmaken met een stukje heel dun (fotolijstjes) glas ?
Daarna een questie van het microfoongaatje ruisvrij maken, bv wat dikker schuim aan de buitenkant ?

Onderweg nog een wiel verloren van de Yak, gelukkig had ik wat ijs om op te landen.

Ik wilde nog even gaan zoeken voor alle plassen ontdooit waren.. mooi te laat!
Een enorm groot onbegaanbaar nat stuk precies waar mijn wiel moest liggen. (uit het filmpje kunnen halen waar het ongeveer was)
Ik een eind erlangs het veld opgelopen en het natte stuk ingekeken.. toen bedacht ik me dat dit kansloos was. Dus ik draai me om om terug te lopen en wat ligt er voor me: wieltje, asje en kapje! :D

ik wilde nog even gaan zoeken voor alle plassen ontdooit waren.. Mooi te laat!
Een enorm groot onbegaanbaar nat stuk precies waar mijn wiel moest liggen. (uit het filmpje kunnen halen waar het ongeveer was)
ik een eind erlangs het veld opgelopen en het natte stuk ingekeken.. Toen bedacht ik me dat dit kansloos was. Dus ik draai me om om terug te lopen en wat ligt er voor me: Wieltje, asje en kapje! :d

mazzelpik!

Is er toevallig iemand die er nog 1 gaat bestellen?
ik wil graag ook 1 bestellen, maar beschik niet over ene ebay / paypal account.

Als er iemand 1 kan mee bestellen, zou dat prachtig zijn.
eventuele (kleine) vergoeding voor de moeite is mogelijk :)

Daar wil ik ook wel aan meedoen, dus dan is de stand 2 extra bestellen. Misschien iemand die er een aantal tegelijk wilt bestellen?
Ik hoor het graag via pm, ik doe mee!

Back