Car KeyChain Spy Camera

Vreemd, ik heb hem ook bij beetle online vandaan, maar de led blijft contineu branden.

Vreemd, ik heb hem ook bij beetle online vandaan, maar de led blijft contineu branden.

De mijne blijft ook gewoon branden als je hem oplaad.
Dus volgens mij hoort dat gewoon zo.

Wanneer je een filmpje start gaat hij 3 keer knipperen.
Wanneer je een foto maak gaat hij heel even aan/ uit.

Hoi,

Ledje blijft bij mij ook continue geel branden hoe lang hij ook aan de USB hangt.

Zojuist het camaratje onder een klein vleugeltje gemonteerd met klitteband en een stukje visdraad just incase.

Probleem cam zit op de kop gemonteerd.
Dus dacht dan draai ik hem wel software matig om. Leuk maar de datum staat dan ook linksboven op de kop.

Ik heb even gezocht in Corel/Ulead Videostudio 12 en daar zit een crop functie in.
Dus kan het eerste stuk met datum eruit knippen. :)

Liever een klein beetje minder beeld dan een datum die op zn kop staat.

Je kan van alle kanten af knippen. Continue of variabel. Dus voor diegene die de datum liever kwijt raken is dit wel een oplossing.

Alleen schrijft hij wel het volledige beeld weg met dan een zwarte (kleur naar keuze) balk op de plaats van wat je geknipt hebt voor zover ik nu zie..

Gr. Dennis

Laatst bewerkt:
Zal straks nog evne hem weer eraan hangen, mischien heb ik het wel verkeerd.....
Als die van jullie het anders doen, bij dezelfde gosert weg.. vreemd...
Ik kom er even op terug....

Daarom wil ik ook even weer kijkne voor de zekerheid!
Ik meend echt dat hij knipperde, tijdens laden, maar goed.... Eerst even verder met werken, dan naar huis, de sportschool in, dan even tijd om te spelen....

Vanavond een etentje,morgenmiddag weer even een 4 uurtjes werken...
Zucht... Dacht dat ik VRIJ was dit weekend....

Ik heb de mijne net binnen en het ziet er goed uit, behalve dan dat sommige
kleuren niet goed verwerkt worden lijkt het, als ik de camera uit het raam richt
word het bakstenen huis aan de overkant blauw, net als mensen die voorbijlopen,
ikzelf, en mijn bruine kast, echt het oranje van mijn vliegtuig blijft gewoon de juiste
tint :S

iemand een idee ?

Odin

EDIT : Zodra ik het voer aan WindowsmovieMaker, zijn de kleuren wel goed, dus het kan evt.
wel aan de media player liggen, probeer verschillende voordat je aan een defect kan gaan denken

Laatst bewerkt:
Zo vliegt dat ff kl*te met die cam eronder. 15 gram is niet veel maar hij vloog echt voor geen meter meer. Waggelde alle kanten op. Al verdenk ik het deel lood compensatie aan de andere kant.

Volgende keer maar bovenop of in ieder geval echt in het midden.
Vloog niet fijn zo. Rolde raar en verre van stabiel.
Goed eigen gewicht is maar 130 gram dus het is ook best veel in verhouding.

Had wat meer naar beneden gericht mogen staan voor het mooie.
Zag ook nog een paar stotters dus misschien SDHC class 4 en beter idee dan class 2

Groter beeld als je op youtube zelf kijkt.

Gr. Dennis

Laatst bewerkt door een moderator:
Even lopen spelen... maar met een genuine class4 geen stotters.

Nu brand hij continu, maar de accu is ook vol... zal eens even hem aan laten staan, en een zinloos fimpje opnemen, kijkne wat hij dan doet, meende hem echt te zien knipperen toen hij aan de usb hing....

Emil

Dank je

Beter geschikt modelletje lijkt mij een beter idee.
Was nu alleen aan het heen en weer scheuren en hem in de lucht proberen te houden zonder plat te gaan. Dan vind ik hem niet meer terug als ze niet mn mobiel terug bellen :D

Ga binnenkort weer een nieuwe stick maken. Dan zal het beter gaan.
Of even op mijn 3dbatix diablo plakken maar die zweeft ook niet zo best.

Oh ja de windruis viel reuze mee. Misschien heeft een stukje schuim voor de microfoon toch nog wel zin.
Echt langzaam gaat hij niet. á 80/90km/h met aanduiken.

Vandaag op ons veld zo'n cameraatje op een funjet geplakt. Verbluffende beeldkwaliteit voor die paar euro. Hij had z'n laptop meegenomen en we konden meteen zien wat de resultaten waren.

Daarna het ding op een Stick gezet met 20cc Zenoah maar daar heeft ie toch wel last van de trillingen. Moet nog wat mee geëxperimenteerd worden......Ik was in elk geval meteen verkocht en heb bij thuiskomst er meteen eentje besteld. 11 euro incl. verzenden. Kaartje heb ik hier nog liggen;).

Ik heb alleen geen electrotoestellen, die trillen wat minder.....is dat op te lossen door het cameraatje in sponsbedje of iets dergelijks te leggen?

Marc

Mooi filmpje Dennis!

De mijne afgelopen vrijdag ook gearriveerd. Hij deed het fantastisch voor ongeveer twee uur en daarna opeens heel vervelende horizontale strepen door het beeld, ook in webcam-modus. Open gemaakt om te checken op slechte contactjes oid, maar niets gevonden helaas. Storing blijft. Ga ook maar niet eens reclameren, is simpelweg te goedkoop om terug te sturen. Ik hou er iig een leuk lipootje aan over :mrgreen:

Inmiddels maar twee nieuwe besteld bij eletech086 voor $ 27 incl. verzenden. Daar zal ik hopelijk meer geluk mee hebben.

Dirk

Ik he een versie 3, en als ik hem aan de usb poort hang en hij gaat opladen, knippert idd het lampjes, als hij vol is, dan brand hij continu.

Echter ik krijg de datum maar niet goed. Ik doe Exact wat ik moet doen.
Dus ik maak een tag.txt bestandjes aan, met daarin:
De SPATIE staat voor een spatie van de spatie balk. ;)

tag.txt
Code:
[date] SPATIE
2010/01/31 SPATIE 
00:05:00

Maar alles werkt niet, tevens heb ik het bestandje overal neergezet, zowel in de root van de kaart, als in welke directory ook, maar de datum wil niet anders...

Iemand die mij een voorbeeld kan geven van hun nummer 3 bij wie het wel werkt ???

Ik heb er geen spaties achter staan......maar mijn LEDje knippert ook niet, heb wel versie 3.

hoi psygho

op de chuck lohr pagina staat het textbestandje dat je kunt opslaan en dan bewerken, dan weet je zeker dat alle spaties goed staan

808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review

How to set the Date Time for Camera #3
Right-click this tag.txt file (32 bytes) and download it.

zoek bovenstaand stukje tekst (in de pagina)en klik met de rechtermuisknop het bestandje aan en kiezen voor opslaan, daarna vanaf je computer openen met kladblok en
bewerken .

dan gewoon in de root van de camera opslaan .

groeten johan

Laatst bewerkt:
Ik heb ook 'gewoon' versie 3. Dit is wat ik gedaan heb en dat werkt:

EDIT: Datum en tijd instellen gelukt!!
Na lang zoeken op het net kwam ik een filmpje tegen met een instructie:
een textbestandje maken op je bureau blad genaamd: Tag.txt
in het bestand hetvolgende:

[date]
2010/01/12
11:32:00

dit bestandje dan opslaan op de camera naast de map DCIM
camera aan/uit zetten. daarna stukje filmen en voila de juiste datum en tijd inbeeld

Soms helpt het ook heb ik begrepen om het een paar keer te doen en opeens pakt ie hem dan. Heel vreemd maar werkte wel...

Ik he een versie 3, en als ik hem aan de usb poort hang en hij gaat opladen, knippert idd het lampjes, als hij vol is, dan brand hij continu.

Echter ik krijg de datum maar niet goed. Ik doe Exact wat ik moet doen.
Dus ik maak een tag.txt bestandjes aan, met daarin:
De SPATIE staat voor een spatie van de spatie balk. ;)

tag.txt
Code:
[date] SPATIE
2010/01/31 SPATIE 
00:05:00
Maar alles werkt niet, tevens heb ik het bestandje overal neergezet, zowel in de root van de kaart, als in welke directory ook, maar de datum wil niet anders...

Iemand die mij een voorbeeld kan geven van hun nummer 3 bij wie het wel werkt ???

Ik heb ook een versie 3 en bij mij werkt het prima.

Kopieer deze tekst naar je kladblok en verander de tijd/datum in de juiste.
Noem het bestandje tag.txt en plaats deze in je root van je geheugenkaartje. Dus waar ook de map DCIM staat. Geen spaties achter de tekst! camera uit/aan zetten. daarna even filmen en als het goed is staat nu de juiste datum/tijd in beeld.

[date]
2009/12/29
16:58:00

Eventueel kun je ook het tag.txt bestandje downloaden via deze link:

http://www.chucklohr.com/808/tag.txt

(rechts klikken en voor opslaan kiezen)

Groet,
Theo

Laatst bewerkt:
Back