Car KeyChain Spy Camera

Thnx, heb idd ook die van beetle online, via de link welke je gaf.

Zal het proberen...
Zie wel dat je het bestand Tag.txt noemd, en niet tag.txt, mischien case sensetive ?

Enfin we gaan aan de slag.....

Edit:
GELUKT!

Ik heb het bestandje gedownload. Het enige verschil dat ik kan ontdekken, is dat ik perongeluk de tekstfile dus tag.txt genoemd hebm ipv tag

Ik zat nog even in mijn dos modus ;), toen ik het bestandje downloadde, zag ik het al...
Daar stond gewoon tag in, want de extensie laat windoows niet zien...
Sufferd die ik ben. Even naar dos modus en ja ik had gemaakt tag.txt welke dus met extensie, dus word tag.txt.txt.

Thnx, heb idd ook die van beetle online, via de link welke je gaf.

Zal het proberen...
Zie wel dat je het bestand Tag.txt noemd, en niet tag.txt, mischien case sensetive ?

Enfin we gaan aan de slag.....

Edit:
GELUKT!

Ik heb het bestandje gedownload. Het enige verschil dat ik kan ontdekken, is dat ik perongeluk de tekstfile dus tag.txt genoemd hebm ipv tag

Ik zat nog even in mijn dos modus ;), toen ik het bestandje downloadde, zag ik het al...
Daar stond gewoon tag in, want de extensie laat windoows niet zien...
Sufferd die ik ben. Even naar dos modus en ja ik had gemaakt tag.txt welke dus met extensie, dus word tag.txt.txt.

Je kunt in windows onder mapopties instellen dat hij de extensies weergeeft, staat standaard uit voor bekende bestandsformaten :cool:

Groet,
Theo

Dos? dat is antiek man :mrgreen:

Mmmm.....ben op dit moment druk aan het schema tekenen in DOS.
1MB geheugen, 486 / 50Mhz en dat gaat als een speer.
Maar ja, ik ben dan ook antiek en niet van de klikgeneratie met muisarmen.

Al bekend of het ledje hoort te knipperen en waarvoor het dient?
Heb er net 2 binnen gekregen.
1 knippert als ie geladen wordt, de ander brand constant...:confused:

Edit.
De ander is net ook constant gaan branden. Toch een teken dat ie vol is???

Laatst bewerkt:
Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ik zou degen waarvan de led contineu brand eens heel lang aanzetten zodat de accu ook eht leeg is.
Daarna laden en kijken of dat ledje ook gaat knipperen tijdens het laden.

Bij mij knippert er niets bij laden.. led is aan en blijft aan. Het ding zou bij gegevensoverdracht moeten knipperen maar dat doet 'ie meestal ook niet.

Nog wat samengeknipte lol van gisteren:

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag gevlogen met de sleutelhangercamera, film is aan het loaden maar heb wel alvast wat foto's...

010-1.jpg

014.jpg

Datum en tijd ga ik straks eens mee vogelen...

De camera (Beetleonline) helemaal leeg gedraaid en nu aan de kabel knippert het led in traag tempo van 1 sec aan / 1 sec uit.
De file welke ik opgenomen heb is gesplitst in 2 files van precies een half uur - 2GB per file.
Op het moment dat er weer een nieuwe file aangemaakt was de camera leeg en schakelde zich zelf uit.
De camera was wel warm na een uurtje filmen, niet echt verontrustend maar toch.

Ledje brand na een uurtje contineu, zou de accu u al vol zijn ?

...als ik de camera uit het raam richt
word het bakstenen huis aan de overkant blauw, net als mensen die voorbijlopen,
ikzelf, en mijn bruine kast, echt het oranje van mijn vliegtuig blijft gewoon de juiste tint
Het lijkt erop dat de kleurtemperatuur instelling op kunstlicht blijft, ook als je naar buiten kijkt. Buiten is het licht veel blauwer. Iedere kleurencamera heeft hiermee te maken, en als hij een combinatie van kunstlicht en daglicht ziet blijf je het ook in de beelden zien. Als de camera alléén daglicht ziet dan zal hij zich daar waarschijnlijk op instellen.

hoi allemaal

net even getest door de camera aan te zetten en hem op de kast te laten liggen.

de camera filmt 1 uur en 47 seconden en stopt dan vanzelf.
hij verdeelt het avi filmpje in stukken van 30 minuten,
dus ik heb nu 3 bestandjes op de geheugenkaart staan de filmpjes lopen naadloos in elkaar over.
(op de seconde ik weet nog niet of je bij beweging geen overgang ziet)
de beide eerste bestanden zijn dus 30 minuten lang en resp. 1.42 GB en 1.48 GB groot
(NB de camera lag een stilstaand beeld op te nemen dat redelijk donker is, dat verklaart de kleine bestanden)
het derde bestandje bevat 47 sec film totdat de camera zichzelf uitschakelde.
misschien dat je bij een groter accu capaciteit dus toch langere films kunt maken??

nu ik hem weer oplaad,knippert de LED.
kortom bij aflevering zal de lipo behoorlijk vol zijn geweest daar hij toen niet knipperde bij het laden.

groeten johan

Bij mij knippert er niets bij laden.. led is aan en blijft aan. Het ding zou bij gegevensoverdracht moeten knipperen maar dat doet 'ie meestal ook niet.

Nog wat samengeknipte lol van gisteren:

Mooi filmpje! Welk programme gebruiken jullie voor het bewerken van de video en het daarna uploaden naar Youtube?

Mooi filmpje! Welk programme gebruiken jullie voor het bewerken van de video en het daarna uploaden naar Youtube?

:) Dank je!
Ik gebruik voor het snelle knip en plakwerk Quicktime Pro CENSUUR, geen illegale dingen hier!Na knippen en plakken converteer ik het naar .mp4 640x480 (zie youtube upload pagina voor verdere settings)
Het uploaden naar youtube gaat via de youtube site ;)

Mod edit Emil, Geen illegale dingen hier! (ook als is het maar een tip, en geen link)

Jeetje.. nou lijkt het net alsof ik illigale links heb geplaatst ofzo!

En begrepen; ik ben het verder prima eens met de moderatie hoor! Ik had de helft van die zin niet moeten typen. Alleen het "Geen illegale dingen hier!" twee keer in rood vindt ik er wat drastisch uitzien..

Back