Car KeyChain Spy Camera

Tja, het heeft een 2 ledig idee. eingelijk 3 ledig...

Men wil nog wel eens, het bericht aanpasen, om het te "verdoezelen"
Omdat te voorkomen, heb ik ook even een post eronder gezet.

Tevens is het niets nieuws dat illegale software, hier niet gewenst is. Blijkbaar is dat niet voor iedereen zo, dus even een opfrissertje...

Rood valt lekker op, dus de kans dat hier overheen gelezen word is vrij klein...

Dat jij nu even de boeman lijkt, tja shit happens ;)
Als er echt wat aan de knikker was had je wel een pb gehad :)
Mvrg: Emil

Edit Bericht even aangepast, want het was idd maar een tip, en geen linkje...

Nu weer back on topic graag..

Laatst bewerkt:
Wie wilt 'm eens onder een heli hangen (450 size) en een filmpje maken. Ik vind dit echt lachen zo'n cameraatje, alleen moeten de beelden er wel uitzien vanonder mijn heli en niet alsof er iemand met zware parkinson heeft gefilmd.

Ik wil kijken of ik de camera van de week onder een vlieger kan hangen.
Ik ben geen vliegtuigman, maar heb wel een paar vliegers in de kast staan.
Daarbij denk ik dat de buurtbewoners het niet zo waarderen als ik boven de wijk hover met een heli oid.

Wie wilt 'm eens onder een heli hangen (450 size) en een filmpje maken. Ik vind dit echt lachen zo'n cameraatje, alleen moeten de beelden er wel uitzien vanonder mijn heli en niet alsof er iemand met zware parkinson heeft gefilmd.

Als die van mij binnen is, komt hij ook even onder mijn 400/450 size arttech falcon te hangen ;) (maar die van mij is de 26e pas verstuurd)

Mooi filmpje! Welk programme gebruiken jullie voor het bewerken van de video en het daarna uploaden naar Youtube?
Gewoon met Windows MovieMaker (tegenwoordig onderdeel van Windows Live toevoegingen te verkrijgen via Windows Updates). Hiermee kun je knippen en plakken, teksten toevoegen, overgangen maken, muziek toevoegen etc. Het geëxporteerde WMV-formaat is gewoon H.264 en voldoet uitstekend voor YouTube. Wel even opletten dat de muziek rechtenvrij is want voor je het weet is je filmpje geluidloos en met nare reclame erdoor.

Inderdaad, windows movie maker werkt perfect en je kunt je filmpje gelijk op youtube publiceren vanuit het programma (moet je wel al een inlognaam en wachtwoord voor youtube hebben).

Ben net zelf ook met een filmpje bezig. Heeft niets met modelbouw te maken, maar is wel gefilmd met de keychain camera.
Hier het (onbewerkte) filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik heb ook class 2 maar af en toe stottert hij wel.
Alleen weet ik niet zeker of het aan het kaartje ligt of aan de cam.
Dus binnenkort bestel ik wel een class 4.

Als je er nog 1 wilt halen gewoon een class 4 nemen.

Op Azerty van kingston is Class 4 met adaptor voor €9,50

Inderdaad, windows movie maker werkt perfect en je kunt je filmpje gelijk op youtube publiceren vanuit het programma (moet je wel al een inlognaam en wachtwoord voor youtube hebben).

Ben net zelf ook met een filmpje bezig. Heeft niets met modelbouw te maken, maar is wel gefilmd met de keychain camera.

Met het geluid zit het ook wel prima hoor ik al! Je hoort de M3 mooi brullen! :)

@PIR3lly Ik begreep dat jij o.m. een Class 2 kaartje hebt?
Is class 2 voldoende voor de keycam?
Het 16Gb class 2 kaartje heb ik nog niet binnen en dus ook nog niet kunnen testen.
Het filmpje is gemaakt met een 8Gb class 6 kaartje wat ik nog had liggen.
Ook heb ik nog twee 4Gb class 6 kaartjes (voor 9 euro) in bestelling staan. Deze wil ik met de camera's gaan gebruiken.
Met het geluid zit het ook wel prima hoor ik al! Je hoort de M3 mooi brullen! :)
Ja, dat gaat inderdaad ook prima. Alleen als het geluid iets te hard wordt kapt ie hem een beetje af.

Laatst bewerkt:
Het 16Gb class 2 kaartje heb ik nog niet binnen en dus ook nog niet kunnen testen.
Het filmpje is gemaakt met een 8Gb class 6 kaartje wat ik nog had liggen.
Ook heb ik nog twee 4Gb class 6 kaartjes (voor 9 euro) in bestelling staan. Deze wil ik met de camera's gaan gebruiken.

Ja, dat gaat inderdaad ook prima. Alleen als het geluid iets te hard wordt kapt ie hem een beetje af.

Ben je gek???? Class 6 is vaak al te veel voor een geavanceerde compact! Mijn Spiegelreflex merkt maar nauwelijks dat ik er een class 6 in heb.

Wat ik iedereen aanraadt is de kaartjes uitgebreid (dus niet snel) te formatteren, waardoor de camera vele malen sneller naar het kaartje kan schrijven, omdat de camera geen oude data hoeft te overschrijven. Ik heb dit heel erg gemerkt op mijn class-6 kaartjes in de Spiegelreflex dat dit behoorlijk wat uitmaakte. Soms ging de burst-snelheid wel met 100% omlaag, omdat het kaartje niet goed was geformatteerd. Ik zou zeggen dat een goed geformatteerde class 2 meer dan genoeg moet zijn voor deze spycam.
Laat maar horen of het werkt ;)

Ik heb dus vandaag een 8 GB kaartje class 2 binnen gekregen. Alleen ik heb de camera nog niet. Even afwachten dan maar...

EDIT: Heb net even een testje gedaan. In windows duurt het 4 minuten om 1,21 GB aan MP3 bestanden op het kaartje te zetten. Dat komt neer op ongeveer 5 MB/sec. Dat lijkt me zat dacht ik...
Weet iemand wat er nodig is voor deze keycam?

Laatst bewerkt:

Hoezo gebruik je je paddles niet ?? Geef me toch maar zo'n ouderwetse roerbak, veel leuker...

Ik wil kijken of ik de camera van de week onder een vlieger kan hangen.
Ik ben geen vliegtuigman, maar heb wel een paar vliegers in de kast staan.
Daarbij denk ik dat de buurtbewoners het niet zo waarderen als ik boven de wijk hover met een heli oid.

Je hoeft van mij niet langs alle mooie vrouwen te hooveren. Mag wel natuurlijk, maar op een metertjes is voldoende hoor. Tis maar even om te kijken wat het beeld doet qua trillingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook een 2gb sd kaartje class2 (sandisk) als je direct uit het cammetje wilt kijken stottert het idd.

Als je de bestanden op je pc plaatst en/of bewerkt met moviemaker of id stotteren ze niet meer, prima kwaliteit.

Dus bij mij werkt die class 2 prima.

Ben je gek???? Class 6 is vaak al te veel voor een geavanceerde compact! Mijn Spiegelreflex merkt maar nauwelijks dat ik er een class 6 in heb.
Waarom "ben je gek"???
De 9 euro die ik betaal voor een 4Gb class 6 kaartje is minder dan de meeste hier betalen voor een class 4 of 2 uit nederland. Dus waarom dan niet deze class 6???

Hoezo gebruik je je paddles niet ?? Geef me toch maar zo'n ouderwetse roerbak, veel leuker...
Als je goed kijkt zie je dat ik de paddle voor omlaag schakelen wel gebruik (vanaf 2:00).
Bij normaal rijden heb ik mijn linker hand aan het stuur en de rechter hand op de pook. Omlaag schakelen doe ik meestal met de paddle, omhoog met de pook. Bij echt knallen en snel rijden gebruik ik wel beide paddles om zodoende beide handen aan het stuur te hebben. Daarbij had ik nu expres mijn rechter hand op de pook omdat deze anders voor de toerenteller zou zitten in het filmpje ;)

Handschakelen is leuk, maar als je dan toch een M3 koopt wilde ik alle opties die ik kon krijgen, SMG was daarbij een vereiste. Als je het eenmaal gewent bent is het echt mega gaaf. Daarbij kan niemand zo snel schakelen als SMG dat voor je kan doen (voor de mensen die zich afvragen wat smg is: het is hetzelfde als een handgeschakelde versnellingsbak met koppeling. Alleen wordt hierbij alles hydraulisch en computer gestuurd geregeld. Je bedient het met de pook of de paddles/flippers aan het stuur. Je hoeft zelf niet te koppelen, maar het werkt dus niet zoals een automaat)

Laatst bewerkt:
Ik rijd een Citroen C2 met Sensodrive en wil niks anders meer, heerlijk !

Back