Car KeyChain Spy Camera

OK, duidelijk:)
Nog 1 vraagje die jullie vast wel kunnen beantwoorden.:rolleyes:
Hoe zit het met de verzendkosten als je meerdere spullen koopt bij 1 ``aanbieder`` koopt, moet je dit met de aanbieder regelen of gebeurt dat automatisch o.i.d.:oops:?

Hoe zit het met de verzendkosten als je meerdere spullen koopt bij 1 ``aanbieder`` koopt, moet je dit met de aanbieder regelen of gebeurt dat automatisch o.i.d.:oops:?

Soms gebeurt dat automatisch. Meestal stuur ik een berichtje dat ik een aantal zaken gekocht heb en of hij/zij een "new invoice with combined shipping for paypal" kan sturen. Gaat eigenlijk altijd goed.

Bij sommigen is het bedrag voor elk volgend object duidelijk aangegeven, de juiste verzendkosten verschijnen dan bij de afhandeling.
Soms kloppen de gecombineerde verzendingskosten niet en wacht ik i.i.g. op de bevestigingsmail met het totaalbedrag van de verkoper.
Bij andere verkopers moet je het expliciet vragen.

Uhmmm tjah dat wist ik vanmiddag ook nog niet maar wat mat croppe, schuiven, overlay vid enz kwam dit eruit :D

Ik heb maar 2 film lijntjes dus 4 zal het niet worden of moet het 3x doen. Dus eerst vid wegschrijven met 2 en daarna weer bewerken met een nieuwe en dan nog een keer.

Programma Corel Videostudio 12.

Gr. Dennis

Wacht op een quad screen ;)
Al wil je er 4, 6, 8, 16, 32 of wat dan ook. Op een kubus die draait? Rondvliegende vlakken met een achtergrondje? Muziek erbij en psychedelische vervormingen? Laserstralen? Met Adobe Première Pro is dat een koud kunstje. :mrgreen:

en hoe maak je een split screen?
Ik heb voor mijn filmpje Magix Video Deluxe 2008 gebruikt. Voldoet prima voor huis tuin en keuken filmpjes. ;) Maar ook een Multi-Angle DVD maken of best heftige video-effecten is geen enkel probleem. 8)

Ik ben sinds enkele dagen bezig met Moviemaker. Simpel maar wel (te?) beperkt in de mogelijkheden maar voor de eerste stappen in de videowereld wel makkelijk omdat het zonder handleiding te gebruiken is.

hoe lang duurt het verzenden en daadwerkelijk aankomst van de camera's?? van beetleonline???

tis nu al al 5 weken onderweg en reageren(beetleonline) ergens op ? nope:confused:

hoe lang duurt het verzenden en daadwerkelijk aankomst van de camera's?? van beetleonline???

tis nu al al 5 weken onderweg en reageren(beetleonline) ergens op ? nope:confused:

5 weken is idd wel erg lang. maar misschien heeft het te maken met de feestdagen? (Chinees nieuw jaar t/m 17-2)

Mijn ervaring is dat nadat de betaling binnen is, ik binnen een dag of 8 a 10 de spullen wel binnen heb. Soms zelfs sneller maar dat iss een uitzondering.

Ik zou even wachten tot na de feestdagen en dan nog eens informeren.

Groet,
Theo

Ik heb gisteren bericht gekregen dat het verzonden is dus ik ben benieuwd.

ai ,dat van de feest dagen wist ik niet:( , mjaw wachten nog wel even na de feestelijk heden.:cool:

kreeg wel snel bericht,na de betaling van paypal ,dat ze verstuurd waren..(18-1-2010).

Laatst bewerkt:
2 pagina's terug werd gevraagd hoe versie 3 te herkennen is;

Versie 3 is te herkennen aan een videoresolutie van 720*480, een fotoresolutie van 1280*1024 (dit is geïnterpoleerd) en een geheugenkaartslotje. Vooral de 720*480 en het microSD-slot zijn belangrijk om de versie 3 te herkennen!

Ik heb ze wel gekregen, 2 van de 5, maar het zijn niet degene die hij aanbied.
Na de negatieve feedback kreeg ik het aanbod van geld terug, maar ik wil de camera welke ik heb gekocht.
Daarnaast is het wel leuk om te zeggen geld terug, dat is alleen wat je betaald heb voor de camera........in mijn geval 1 eurocent en 8,5 euro verzendkosten.
Pas dus op hoe je koopt, je kan beter verzendingvrij kopen en alles voor het product betalen, dan krijg je ook alles terug.

Back