Car KeyChain Spy Camera

Bij mij ongeveer 7 dollar camera en 3 dollar verzenden, aardig safe dus

testje met 2 cams in v opstelling.. 25° is te weinig ;)

([URL="
[/URL])

Laatst bewerkt door een moderator:
Je tijd loopt niet synchroon :p

Leuk filmpje! Het wachten is, tot iemand een 360 graden view doet :D

voor 360 view heb je denk ik 7 cameras nodig:rolleyes:

@bas

de camera hoek is wel aardig goed, maar de assen van de camera's liggen niet helemaal in lijn,de horizon in de rechter camera is iets verdraait ten opzichte van de andere.

wel een heel gaaf filmpje:cool:

groeten johan

Zet er één op een motortje wat 18x per seconde in de rondte draait, heb je gelijk een gyro.

Cool Bas, ik heb er 2 besteld, als ze binnen zijn kunnen we er nog meer gebruiken:p

De verkoper adverteerd met voice controled camera, speelduur tenminste 2 uur, datum enz, maar met 1 uur is de accu leeg, geen voice controle, geen cd en de manual is van een heel andere camera.
Je kan de informatie wel overnemen van een hele dure camera, maar dan mag je nog niet een prul verkopen op ebay.
Aangezien deze verkoper goud aanbied en blik verkoopt heb ik er werk van gemaakt.
Voorlopig ben ik nog in gesprek met hem, ivm Chinees nieuwjaar duurt het wat langer, maar ik wil gewoon wat ik heb gekocht en anders wordt Ebay aangeschreven over deze verkoper.
Daarnaast is mijn aankoop nog steeds niet geheel geleverd, het druppelt om zo maar te zeggen binnen.

En dit gaat ook over dezelfde 808 keychain camera???
Je weet toch dat die er niet zijn met voice control en/of speelduur van 2 uur?
Dus waarom dan bestellen in eerste plaats als je weet dat hij die niet kan leveren. Lijkt mij vragen om problemen.

De camera die je gekregen hebt, is dat wel gewoon de versie 3 zoals wij ze allemaal hebben? En heb je daar ook tussen de 8 en 10 euro voor betaald?

Dat het binnen druppelt kan gebeuren.
Ik heb overigens ook twee cameras besteld bij metapark waarvan de eerste vorige week al binnen is gekomen, maar de tweede er nog niet is.
Ja, de advertentie klopt niet helemaal, maar dat is waarschijnlijk gewoon doordat het slecht vanuit het chinees naar het engels is vertaald.
Ik wist welke camera ik kocht en wat ie kon. Het heeft toch geen zin om over die 6,5 dollar per camera ophef te gaan maken?!?

Laatst bewerkt:
Er is wezelijk verschil in de camera'tjes, de echte 808 hebben wel verschillende extra functies, de immitaties niet.
Voor deze heb ik meer betaald dan dat ik bij de eerste leverancier heb gedaan, juist om die extra's te krijgen.
Daarnaast mag de verkoper niet iets aanbieden wat hij niet kan waar maken op Ebay, dat is verboden.

Natuurlijk kan ik het laten zoals het is en vervolgens verkoopt hij nog 1000 stuks aan andere simpele zielen, die worden dus allemaal genaaid a 6,5 euro/st = 6500 euro !!!!!!
We hebben het dus niet over die 5x 6,5 euro van mij, wat toch nog 32,5 euro is + 5x 4,5 euro verzendkosten = 22,5 euro, samen 56 euro voor iets wat je niet wilt hebben !

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch interessant dat vele wel naar tevredenheid daar een camera hebben gekocht en precies gekregen hebben wat ze verwacht hadden.
Daarbij was mijn camera daar juist goedkoper dan bij de overige aanbieders... Maar goed, succes met het verkrijgen van een spycam met voice control. Denk dat je daar heel lang op kunt wachten. :sleepy:

@bas

de camera hoek is wel aardig goed, maar de assen van de camera's liggen niet helemaal in lijn,de horizon in de rechter camera is iets verdraait ten opzichte van de andere.

wel een heel gaaf filmpje:cool:

groeten johan

ik vind ze nog verbazingwekkend veel in lijn liggen :D zeker aangezien ik weet dat bij één ervan de lens een beetje naar beneden en naar links staat..
maar de hoek tussen de cameras kan nog veel groter; het rechter beeld wordt nu voor meer dan de helft overlapt. volgende keer 45-50° proberen..

808.jpg

Kijk eens naar het video formaat, is dit versie 3.....denk het niet (?)

Leuk gedaan.
Klopt nog best aardig.

Zou je niet op 1 of andere manier 3D view kunnen maken. Dat gaat toch ook met dubbele lenzen maar dan op 1 punt samen komend.

Kijk eens naar het video formaat, is dit versie 3.....denk het niet (?)
Ik heb precies dezelfde handleiding.
Het lijkt erop dat dit een handleiding is van een versie 2 (heeft geen micro sd slot op de foto en resolutie komt overeen met wat beschreven wordt op info site). Echter de camera die ik ontvangen heb is gewoon versie 3 (welke qua beeldkwaliteit beter is dan 2) en heeft dus wel een sd slot. Er bestaat al geruime tijd onduidelijkheid over de resoluties, niet iets waar ik me druk om zou maken.

Dit is overigens allemaal te vinden op de al zo vaak genoemde info website:
Most ads are full of misinformation and broken English.
Here are some #3 cameras from sellers that either I have used, or people on the RCGroup forum have bought from: joymyzone, myzone50, eletoponline365, metapark

Whoever you buy from, you take a risk. This product is unusual in that the manufacturers don't identify themselves and many sellers know almost nothing about what they are selling. If you ask a seller a technical question they often won't know the answer. If you have to return a bad product to somewhere in Asia the delay can be a month or more. Delivery time, product quality, return policy, product cost, shipping cost, these all vary. Buy from a seller who has a good reputation and you reduce your risk of a bad experience. You don't have to buy from eBay. Google "808 car keys micro camera" to find sellers who are not on eBay
The documentation is a legendary example of broken English and is barely understandable. With intuition and trial and error you can figure it out.

Ik zou die cams gewoon lekker laten binnen komen (als ze tenminste een sd slot hebben en de gele datum/tijd rechts onderin) en mocht je ze echt niet willen hebben, gewoon door verkopen. Er zijn genoeg mensen die zelf niet via ebay willen bestellen en ze van je over nemen.

Laatst bewerkt:
De prijs is overigens wel zodanig dat als het niet goed is het de kliko in gaat en poging 2 gestart wordt. Als je er 5 tegelijk besteld is het wel minder natuurlijk. Ik heb er 2 besteld waarvan 1 voor de buurman. Bevalt het dan koop ik er misschien nog 1 bij voor mezelf.

Precies! man voor die 10 euro, ga je toch niet lopen mieppen ???
Hij doet het beter dan de flycam, en consorten, en die zij op zijn goedkoopst al 60 euro :X

Er is duidelijk verschil, ook in opname qualiteit.
Deze van Metapark bibberen meer dan die van Beetleonline en ook het beeld is meer geler van kleur en onduidelijker bij bewegende beelden.
Zou alleen de voice controle afwezig zijn, dan zeg ik, tot daar aan toe, maar het zijn veel kleine dingen samen waar ik niet gelukkig mee ben.
Er moeten er nog 3 binnen komen en nog wat andere artikelen en ook dat vind ik vreemd als alles gelijktijdig is gepost / verzonden.
Een paar dagen tussen de gehele bestelling kan ik mee leven, 1 week tussen de levering van 2 camera'tjes is al bedenkelijk nog afgezien hoelang ik nog op de rest moet wachten.
Totaal heb ik 12 artikelen besteld, dat zou zeggen 12 weken dat er artikelen binnen druppelen ?

Back