Car KeyChain Spy Camera

Mooi mooi, dan ga ik er direct mee aan de slag als ie binnen is; "Bergen op Zoom vanuit de lucht":) 2x 2gb SD is al binnen....

Cool! roep effe als je gaat vliegen, kom ik kijken :) (kun je evt mijn cam er ook op hangen voor duo vision :P)
PM me anders je msn adres effe :P

Laatst bewerkt:
<Metapark>
sorry to trouble you again, first, we want to explain you that, could you please first send us a new email just through ebay including this sentence:"I WOULD LIKE TO REMOVE THE FEEDBACK FOR THE SELLER"ok?or could you please do a follow up behind your feedback for us? just write "I would like to remove the feedback for the seller", ok? we know it is not fair to let you remove the feedback first for us, it is not because we don't believe you, however, we believe you will remove the feedback for us after you got the new item , please kindly note when you got the item, it will be cost 2 or 3 weeks, the feedback hurts us a lot if it still here for a so long time, we promise we will resend you a new item at once after your this removing email.
ok?
</>

Eerst de negatieve feedback verwijderen en dan pas één nieuw vervangende sturen voor 5 camera's die niet voldoen......die denkt dat ik van de pot gerukt ben.

Gewoon even duidelijk maken dat het om 5 items ging. COmmunicatie in het engels is vaker ingewikkeld met die kant van de wereld, zelf ook een keer gehad.

Gewoon nog een duidelijke mail sturen, toen kwam het bij mij ook goed (dat ging om sd kaartjes)

BigBoat; MicroSD [url=http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180449677554&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123 zei:
KINGSTON 8GB MICRO SD KAART SDHC (NIEUW) - eBay, Geheugenkaarten, Accessoires en onderdelen, GSM en telecom. (Eindtijd 25-feb-10 21:02:57 CET)[/url]
Snelle levering, vanuit nederland en netjes de volgende dag in huis.

Is SDHC een klasse aanduiding zo ja welke klasse is dat dan?
Is deze dan geschikt voor deze camera?
Bedankt
Ton

Het kaartje is klasse 4, staat er ook op.
Werkt zonder schokken op de Beetleonline camera's

Het kaartje is klasse 4, staat er ook op.
Werkt zonder schokken op de Beetleonline camera's

Vreemd in de advertentie zie ik het niet staan en op de foto staat een 4 GB kaartje.
Of kijk ik er over heen?
Daarom dacht ik dat SDHC automatisch klasse 4 betekende.
Maar oke jij hebt hem binnen dus is oke voor de camera!
Succes.
Ton

had hem gevonden idd, maar heb al via ebay bij ze besteld. zojuist ook al een mailtje ontvanger dat ze voor 5 uur op de post zouden gaan, misschien van het weekend dus al mijn eerste filmpjes :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Igor, ik zal nog wat andere plaatsen op video vastleggen dan:)

Nog goede veldjes gevonden in de regio? (ik sta nu tussen wat loodsen van bedrijven in)

Vreemd in de advertentie zie ik het niet staan en op de foto staat een 4 GB kaartje.
Of kijk ik er over heen?
Daarom dacht ik dat SDHC automatisch klasse 4 betekende.
Maar oke jij hebt hem binnen dus is oke voor de camera!
Succes.
Ton

SDHC is een SDkaartje groter dan 2 GB, dus vanaf 4 GB
SD is een SDkaartje tot en met 2 GB

class 2, class 4 of class 6 zegt iets over de snelheid van het kaartje

Zo duidelijk?

Metapark gaat nu buiten ebay om mailen, iets waar ebay voor waarschuwd.
Daarbij wil metapark maar 1 cam vergoeden en niet 5.
Andere bestelde items nog steeds niet geleverd, ook daar zijn we over aan het communiseren.
Tevens blijft hij hameren op de negatieve feedback die verwijdert moet worden, waarbij ik denk dat van de 9000 feedbacks er maar 50 negatief zijn niet van invloed zijn.

Andere bestelde items nog steeds niet geleverd, ook daar zijn we over aan het communiseren.
Tevens blijft hij hameren op de negatieve feedback die verwijdert moet worden, waarbij ik denk dat van de 9000 feedbacks er maar 50 negatief zijn niet van invloed zijn.

Niet tijd om ebay een berichtje te sturen met de vraag wat je hiermee moet/kunt? Vaak binnen een werkdag antwoord.

Wacht met spanning af wat hier uit komt.
Ik zit ook nog steed op 1 camera te wachten. Naarmate ik meer berichten van jou lees, krijg ik er ook steeds minder vertrouwen in dat de 2e cam niet aan gaat komen....... Ben benieuw.....

Ik zou een geschil starten via PayPal/eBay. Of in ieder geval daarmee dreigen. Dit soort vage handelaren zijn als de dood dat ze worden gecontroleerd. Daarom hameren ze zo op een positieve feedback. Elke negatieve feedback wordt bekeken door eBay. Zou toch vervelend zijn als eBay constateerde dat hij zich niet aan de regels hield. :teacher:

Back