Sleurhutje
Forum veteraan
Pakjesdag vandaag? Ik kreeg er 4 van 4 binnen, besteld bij beetleonline op 6 februari. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals al diverse keren in dit topic vermeld: Minimaal Class 4. Herkenbaar aan een 4 in een cirkeltje. Het merk maarkt niet zoveel uit, als het maar geen "Joepie Merk" is. Merken als SanDisk, Lexar, Viking, Dana Elec, Kingston voldoen prima. De Joepie Merken claimen wel Class 4 te zijn maar de schrijfsnelheid laat vaak veel te wensen over (er is een verschil in lees- en schrijfsnelheidsclassificatie).Welk kaartje moet ik dan nemen?? Het is een ScanDisk 2GB micro SD. Ik gebruik dit kaartje o.a. in een MP3 speler.
Zoals al diverse keren in dit topic vermeld: Minimaal Class 4. Herkenbaar aan een 4 in een cirkeltje. Het merk maarkt niet zoveel uit, als het maar geen "Joepie Merk" is. Merken als SanDisk, Lexar, Viking, Dana Elec, Kingston voldoen prima. De Joepie Merken claimen wel Class 4 te zijn maar de schrijfsnelheid laat vaak veel te wensen over (er is een verschil in lees- en schrijfsnelheidsclassificatie).
![]()
je kunt ook nog even proberen het kaartje volledig te formatteren, maar dus geen snelformatteren! Dit komt de schrijfsnelheid ook ten goede. Ik heb een Sandisk 16 GB kaartje in dit cameraatje, met maar heel weinig stottering!
Als je van de week overdag gaat vliegen, roep effe, plakken we die van mij er ook opHeb er eindelijk 1 binnen, even kijken wanneer ik de eerste vlucht kan gaan doen![]()
Als je van de week overdag gaat vliegen, roep effe, plakken we die van mij er ook op![]()