Car KeyChain Spy Camera

Welk kaartje moet ik dan nemen?? Het is een ScanDisk 2GB micro SD. Ik gebruik dit kaartje o.a. in een MP3 speler.

Jos

Welk kaartje moet ik dan nemen?? Het is een ScanDisk 2GB micro SD. Ik gebruik dit kaartje o.a. in een MP3 speler.
Zoals al diverse keren in dit topic vermeld: Minimaal Class 4. Herkenbaar aan een 4 in een cirkeltje. Het merk maarkt niet zoveel uit, als het maar geen "Joepie Merk" is. Merken als SanDisk, Lexar, Viking, Dana Elec, Kingston voldoen prima. De Joepie Merken claimen wel Class 4 te zijn maar de schrijfsnelheid laat vaak veel te wensen over (er is een verschil in lees- en schrijfsnelheidsclassificatie).

18508_1247127650.jpg

Zoals al diverse keren in dit topic vermeld: Minimaal Class 4. Herkenbaar aan een 4 in een cirkeltje. Het merk maarkt niet zoveel uit, als het maar geen "Joepie Merk" is. Merken als SanDisk, Lexar, Viking, Dana Elec, Kingston voldoen prima. De Joepie Merken claimen wel Class 4 te zijn maar de schrijfsnelheid laat vaak veel te wensen over (er is een verschil in lees- en schrijfsnelheidsclassificatie).

18508_1247127650.jpg

Bedankt "Sleurhutje"!! Duidelijker kan niet.

Jos

je kunt ook nog even proberen het kaartje volledig te formatteren, maar dus geen snelformatteren! Dit komt de schrijfsnelheid ook ten goede. Ik heb een Sandisk 16 GB kaartje in dit cameraatje, met maar heel weinig stottering!

je kunt ook nog even proberen het kaartje volledig te formatteren, maar dus geen snelformatteren! Dit komt de schrijfsnelheid ook ten goede. Ik heb een Sandisk 16 GB kaartje in dit cameraatje, met maar heel weinig stottering!

Ik heb het kaartje traag geformateerd maar de datum blijft pinken bij het afspelen. Zal dus wel een sneller SD'tje moeten aanschaffen.

Jos

Vandaag voor het eerst weer gevlogen na 3 jaar meer met de wagens bezig te zijn geweest .
assan hack in mijn mc22 gebouwd en een ontvanger in de picojet combat.
emil was ook mee en we hebben er ook nog een keychain op geplakt ,
en ik moet zeggen het ziet er goed uit ,pico jet moet nog op 3s maar hij bleef heel en de beelden zijn prima .

Mod edit Emil] :
Even embedded:

Groeten Wiebe.
[media=youtube]xGNOGtZrPcw[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Lopen lopen echt niet werkte nog nooit bij mij .
Gewoon ontvanger monteren in een goedkope kist en vliegen maar ,
En zelfs dat werd hem vaak niet ,had wel altijd goede ontvangers .
Rijden was daar wel een optie ,voor de volgende keer dan maar .
en verbinding houden met de porto,s gps voor de afstand wel leuk een keer te proberen .
Groete wiebe.

Ik heb ze vandaag binnen gekregen.

Meer dan 7,7 sec opnemen doet de eerste het niet. Iemand anders zoiets al gehad?

Ok, zal hem eerst even een uurtje aan de usb poort laten hangen en daarna formatteren.

Hopen dat het helpt anders is er al 50% uitval :mrgreen: (met kiespijn haha)

Heeft allebei niet geholpen.

EDIT: na langer laden lijkt het nu toch te werken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb er eindelijk 1 binnen, even kijken wanneer ik de eerste vlucht kan gaan doen:)

keej, vanaf volgende week werk ik weer, maar 's avonds kan evt ook :) als het nog licht is ;)

Hoop dat het snel wat warmer wordt en goed droog, zodat ik met mijn schuimpjes ook kan gaan testen / filmen :)

Heeft iemand de driver SPCA1528_V2220_MSetup.exe bijgeleverd gekregen?

Deze is nodig om de camera als webcam te kunnen gebruiken.

Back