Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nou het is me dan ook vandaag eindelijk gelukt om die #$%#@% tijd goed in te stellen![]()
Nog enig idee bij wie dat was?ik heb er ook 1 besteld... en tevens een Micro SD kaartje op Ebay. Liep toevallig net af... 6 dollar, gratis verzenden. 16gb. Pure mazzel..heb nu voor 15 euro genoeg voor paar uur fun op de camera... lachen. Zo kan je nog eens een crash maken met een camera..
Nog enig idee bij wie dat was?
Zo moeilijk is het toch niet:turn-l:
Wat is nou de beste manier het ding vast te zetten zonder het risico het onderweg te verliezen en/of je toestel te verrekken omdat je het niet meer los krijgt?
Bij de afgeschreven bedragen staan codes. Als je inlogt op PayPal kun je je gegevens bevestigen door die twee codes in te vullen. Het bedrag dat afgeschreven is van je rekening komt als tegoed op je PayPal account te staan en wordt bij de eerstvolgende betaling verrekend. Je hoeft dus niets terug te storten. Na bevestiging kan het nog een week of twee duren voordat je gevalideerd gebruiker bent (te zien bij je accountoverzicht). Pas dan kun je makkelijk via PayPal op eBay betalen.Ben ik weerLijk wel een internet-n00b
Heb paypal aangevraagd, maar via Ebay wil het nog niet lukken, als ik iets wil kopen komt er gezijk doordat ik credit-card nummers in moet vullen, terwijl bij de advertentie stond dat het o.a. via ``paypal-bank`` kon?
Wel heb ik nog niet die 2 kleine bedragen ``terug over gemaakt``, omdat dit me niet helemaal duidelijk is
Iemand die de boel een beetje kan verhelderen voor me?