Car KeyChain Spy Camera

haha bekende locatie!
waren jullie er ook vandaag?

de wind was idd fris en fors..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja we waren er vandaag ook, je gaat me niet vertellen dat we elkaar weer mis zijn gelopen :0
Prima locatie ook erg leuk filmpje :)

Hehe ja we waren aan het eind van de middag er nog even..

Het zal volgende keer wel meteen een midair worden dan :P

Druk vliegplekje dan:p (dan is die van mij rustiger, en nog iets groter)

Zondag zal ik de club eens van boven filmen, dat doe ik wel met verschillende cameraposities, zodat de kans op succes iets groter wordt:)

nou het is me dan ook vandaag eindelijk gelukt om die #$%#@% tijd goed in te stellen:mad:

morgen gaan we als het weer het toe laat de camera uitproberen ;)

ruben

nou het is me dan ook vandaag eindelijk gelukt om die #$%#@% tijd goed in te stellen:mad:

Zo moeilijk is het toch niet:turn-l:

Morgen hoop ik (als alles meezit) een video neer te zetten vanuit een 2.26 meter Decathlon, zondag leen ik Bas zijn 2 camera's, en de 2 van mezelf, zodat we met 4 camera's op de 200cc Yak kunnen gaan filmen:p (dan heb je pas breedbeeld:))

ik heb er ook 1 besteld... en tevens een Micro SD kaartje op Ebay. Liep toevallig net af... 6 dollar, gratis verzenden. 16gb. Pure mazzel.. :-) heb nu voor 15 euro genoeg voor paar uur fun op de camera... lachen. Zo kan je nog eens een crash maken met een camera..
Nog enig idee bij wie dat was?

Zo moeilijk is het toch niet:turn-l:

Bij mij lukte het ook niet terwijl ik (volgens mij) letterlijk het scriptje heb overgetypt (wel met de juiste datum natuurlijk :mrgreen:)

Pas toen ik het ding gedownload had van DE site lukte het pas, op de een of andere manier schrijft kladblok het ding toch weg met bepaalde shit erin.

De spatie aan het einde is niet relevant. Wel een regeleind op de laatste regel. In het kladblok moet je dus je cursor onde de laatste regel kunnen zetten. Als dat niet kan, pakt de camera de tekst niet. En soms moet je de camera een keer extra uit en weer aan zetten en dan vervolgens een foto nemen.

Vanmiddag wil ik gaan testen op een .60 Ultra Stick met 23 cc ZG. De eerste testen deze week met een Easystar met windkracht 4 (wat op zich al een uitdaging was:mrgreen:) gingen erg goed.

Na het uitspitten van dit topic tot de conclusie gekomen dat het cameraatje het beste ergens achteraan gemonteerd kan worden om het trillen van het beeld een beetje tegen te gaan. Had het dingetje na de Easystar eens op de vleugel van een nitro-trainertje gezet maar dat was door het trillen niet om aan te zien:(. Iets verder in dit topic zag ik die beelden van de Sukhoi met MVVS en die beelden waren redelijk goed, goed genoeg voor mij in elk geval dus daar gaan we eens mee experimenteren.

Waar ik alleen tegen op lig te hoesten is de beste manier het cameraatje vast te zetten. Dat kan ik zo snel hier niet terug vinden. Met het geweld op de Stick ben ik bang dat wat tape het niet houd. Een schuimen matrasje ging de trillingen trouwens ook niet tegen waar het cameraatje op lag gemonteerd.

Wat is nou de beste manier het ding vast te zetten zonder het risico het onderweg te verliezen en/of je toestel te verrekken omdat je het niet meer los krijgt?

Marc

Wat is nou de beste manier het ding vast te zetten zonder het risico het onderweg te verliezen en/of je toestel te verrekken omdat je het niet meer los krijgt?

2 stukjes dubbelzijdig tape, en ter borging nog een draadje door dat gaatje (waar de sleutelring oorspronkelijk zat) wat je dan ergens aan het toestel vastmaakt, mocht hij dan loskomen, dan hangt ie gewoon nog aan je toestel:)

Vandaag wat meer wind dan verwacht, ik denk dat ik het maar laat overgaan.......

Morgen dus de Yak-test met 4 camera's:p

Dank Alex voor de snelle respons. Die tape heb ik nog wel liggen, ga er straks eens aan beginnen.

Wat de wind betreft, volgens de Belgische Sabine (de weerdame) zou de wind vanmiddag gaan liggen.......ze ziet er betrouwbaar uit dus ik geloof haar wel:mrgreen:.

Marc

Windkracht 6 in de buurt van ons veld, dussum, laat maar hangen voor nu:)

Geeft ook niks, de zomer moet nog beginnen:cool:

Mooi weer dus om de camera aan / onder een (bestuurbare) vlieger te hangen.

Ben ik weer:oops: Lijk wel een internet-n00b:eek:

Heb paypal aangevraagd, maar via Ebay wil het nog niet lukken, als ik iets wil kopen komt er gezijk doordat ik credit-card nummers in moet vullen, terwijl bij de advertentie stond dat het o.a. via ``paypal-bank`` kon?

Wel heb ik nog niet die 2 kleine bedragen ``terug over gemaakt``, omdat dit me niet helemaal duidelijk is:rolleyes:

Iemand die de boel een beetje kan verhelderen voor me?

Ben ik weer:oops: Lijk wel een internet-n00b:eek:

Heb paypal aangevraagd, maar via Ebay wil het nog niet lukken, als ik iets wil kopen komt er gezijk doordat ik credit-card nummers in moet vullen, terwijl bij de advertentie stond dat het o.a. via ``paypal-bank`` kon?

Wel heb ik nog niet die 2 kleine bedragen ``terug over gemaakt``, omdat dit me niet helemaal duidelijk is:rolleyes:

Iemand die de boel een beetje kan verhelderen voor me?
Bij de afgeschreven bedragen staan codes. Als je inlogt op PayPal kun je je gegevens bevestigen door die twee codes in te vullen. Het bedrag dat afgeschreven is van je rekening komt als tegoed op je PayPal account te staan en wordt bij de eerstvolgende betaling verrekend. Je hoeft dus niets terug te storten. Na bevestiging kan het nog een week of twee duren voordat je gevalideerd gebruiker bent (te zien bij je accountoverzicht). Pas dan kun je makkelijk via PayPal op eBay betalen.

Tot die tijd ben je geen geverifieerd gebruiker en sommige shops vereisen dat je of direct betaald via credit card of dus geverifieerd gebruiker bent. Bij je allereerste betaling kan de bevestiging dat de betaling uitgevoerd is soms ook een dag of 6 à 8 duren. Dit komt omdat PayPal een controle uitvoert en zeker wil weten of je rekening voldoende saldo heeft etc.

Staat allemaal op de site van PayPal, neem er even de tijd voor, lees alles door en voer stap voor stap uit wat er verteld wordt. En geduld hebben is soms ook wel makkelijk. ;)

Na dit topic gevonden te hebben en alle 57 pagina's gelezen te hebben, ook maar weer even wat euries naar m'n paypal gestuurd, zal paar dagen duren voor die verwerkt zijn enzo, daarna meteen even zo'n cammetje bestellen... beetleonline lijkt me een veilige keuze?

Hoop dat m'n Micro-T 't gewicht een beetje goed kan houden.. anders m'n Mini-Z :) D'r zijn iig genoeg gebruiksmogelijkheden.

Back