Car KeyChain Spy Camera

bijna
nu staat er 2088 (dat duurt nog ff)
dus ga nu even een nieuwe maken .
het lag aan de hoofdletter Tag .text

dus ik ga het nog een keer proberen

gr paulus

en denk er even aan dat vaak de extensie standaard uitgeschakeld zijn. Dan moet je dus alleen tag hebben, anders krijg je tag.txt.txt zegmaar.

ja hee heee

het is gelukt .
je moet de camera echt uit en dan weer aan zetten ,anders eet hij het texst bestand niet op .
gelukt bedankt voor de hulp maar weer :proost::proost:

gr paulus

Bij mij staat er ook 2088, erg jammer. Maar als je eenmaal een tag bestand erin hebt gezet hoef je het daarna niet meet te doen toch ?

jawel hoor .je kan ze onbeperkt maken .

ik heb er wel een stuk of 3 in gezet, tot dat het goed ging .

gr paulus.

Ik bedoelde eigenlijk,
Nu ik 1 keertje het bestand erin heb gezet waardoor het 2088 werd, blijft het elke keer 2088, dus als het eindelijk lukt met 2010, dan hoef ik niet elke keer weer een nieuw bestand erin te gooien right ?

Ik bedoelde eigenlijk,
Nu ik 1 keertje het bestand erin heb gezet waardoor het 2088 werd, blijft het elke keer 2088, dus als het eindelijk lukt met 2010, dan hoef ik niet elke keer weer een nieuw bestand erin te gooien right ?

Eenmaal goed ingesteld blijf het goed staan ja.

Yak Attack

Vanmiddag een mid-air gehad..

full

full

full

full

full

full

full

Ik had geen schade met de Yak.. Roel's rudder vloog eraf.
Gelukkig stond mijn gas uit.

:D filmpje volgt later!

Laatst bewerkt door een moderator:
Okay, vandaag de lensjes van Deal Extreme binnen gekregen. Natuurlijk direct op weg naar huis op één van de twee camera's geplakt en die op het dashboard van de auto geplakt.

Het betreft deze opplak groothoeklens voor het schrikbarende bedrag van $2,58 en gratis verzenden. Zelfklevend maar voor vliegers aanbevolen goed te bevestigen anders waait-ie zo weg. :?

Best bekeken in 720p HD. Dit is wat verkleind naar 2x 640x480 maar de kwaliteit doet niet onder voor het beeld zonder extra lens. Het grootste verschil is dat alles wat donkerder wordt, maar dat is nu eenmaal een bijverschijnsel van lenzen. ;) Het geknipper en gestotter zit in mijn PC, die heeft sinds een oaar dagen een zot geworden codec maar nog geen tijd gehad om deze te vervangen. :oops: :D

Dus op voor de volgende inkoopstorm in Hong Kong... :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het effect is wel bij de tijd hoor, kijk maar naar de intro van de HPI filmpjes, doen ze moeite voor :)

Ervaring leert dat de nieuwere generatie camera's (en ook mobiele telefoons) al een kleine groothoeklens erin hebben zitten. In die gevallen geeft het wat mindere resultaten in de vorm van wazig beeld of het zien van de randen van de extra lens. Dit komt omdat het focuspunt van die camera's anders is. Nou ja, voor die $2,58 kun je je geen buil vallen.

Vastmaken moet je hem in ieder geval wel. De plakkerige siliconen ring is niet sterk genoeg om bij flinke trillingen te blijven zitten (zelfs tijdens de autorit van 3km al 2x terug moeten plakken). Maar met wat tape langs het randje en op de sleutelhanger gaat het zeker lukken. :yes:

Back