normaal mag een lipo accu niet zo warm worden als bij mij, je kunt hem wel vasthoude, maar ik schat zo rond de 40 graden.
lijkt me niet gezond.
lijkt me niet gezond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De vraag is: wordt de lipo warm, of is het de electronica die het laden regelt?normaal mag een lipo accu niet zo warm worden als bij mij, je kunt hem wel vasthoude, maar ik schat zo rond de 40 graden.
lijkt me niet gezond.
Ik denk de elektronica. In het begin wordt de sleutelhanger warmer dan wanneer de LiPo al een uurtje of wat aan de USB hangt. Ik zal vandaag eens meten met de infraroodmeter.De vraag is: wordt de lipo warm, of is het de electronica die het laden regelt?
Als de accu van de FCO leeg is, is alles verloren. Als de accu van de sleutelhanger leeg is, stopt deze met opnemen maar de opname wordt nog wel netjes opgeslagen. Wat dat betreft doet de software van de sleutelhanger het beter dan die van de FCO. Kwestie van geld hè.Even vraagje : zou het mogelijk zijn om de cam tijdens het filmen op te laden? Bij zweefvliegen zullen voor mij de vluchten max. 66 minuten duren, ( tenzij ik er zeker van ben dat ik nog een uurtje kan blijven hangen) en aangezien ik een zonnecel heb die meekan, dan ben ik wel benieuwd of daar mogelijkheden voor zijn,want die fco2 kon niet eens een vluchtje van 53min. Vastleggen, en toen was al het materiaal geschoten ook verloren gegaan (loop, klaverblad, inverted, uitzicht van 1350m) doet de carkeycam dat ook?
horizontaal![]()
Zoals beloofd, mijn metingen. Elk van de twee camera's twee laad- en ontlaad/opname-cycli gedaan en het gemiddelde van de twee per camera genomen.Ik denk de elektronica. In het begin wordt de sleutelhanger warmer dan wanneer de LiPo al een uurtje of wat aan de USB hangt. Ik zal vandaag eens meten met de infraroodmeter.
CAM 1 CAM 2
Omgeving (uit) 22.1°C 22.1°C
Video opn. 5 min. 38.8°C 41.6°C
USB Laden (na 15m) 44.2°C 44.7°C
USB Geladen (na 8u) 23.6°C 23.4°C
[DATE]
2010/10/02
19:20:00
[date]
2009/02/10
19:48:00