Car KeyChain Spy Camera

Ik wacht tot maandag, als Metapark dan niet heeft gerargeerd zoals zou verwacht worden, hang ik aan de bel bij ebay.
De 2e besteld en de 3e zou alles verzonden zijn, na 8 dagen 1 cam, na nog eens 7 dagen 2e cam en de rest is zoek of nog onderweg.
Dan krijg ik gisteren dit:

Thank you for your email.
250562210257*1 can't work, right?

Die stomme Chinees snapt er werkelijk niks van en het volgens mij gebruikt hij babelfish :)
Maarja, maandag is hij aan de beurt, negatieve feedback kan ik altijd nog geven en via ebay de stekker eruit bij hem.

Ik wacht tot maandag, als Metapark dan niet heeft gerargeerd zoals zou verwacht worden, hang ik aan de bel bij ebay.
De 2e besteld en de 3e zou alles verzonden zijn, na 8 dagen 1 cam, na nog eens 7 dagen 2e cam en de rest is zoek of nog onderweg.
Tsja, klagen is gerechtvaardigd na zo'n 50 à 60 dagen. Soms komen dingen echt weken later aan. Het is niet de eerste keer dat een latere zending een eerdere zending inhaalt bij de postverwerking. Al diverse keren gehad. :yes:

Soms komen dingen echt weken later aan. Het is niet de eerste keer dat een latere zending een eerdere zending inhaalt bij de postverwerking. Al diverse keren gehad. :yes:

Ik hoop het, ik zit al een dikke maand op 10 wielmoeren van de vloeibare te wachten, pakketje van hun altijd na 4a5 dagen in huis?

EDIT: Net binnengekomen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bij HobbyKing voor een paar honderd euro besteld........de order staat na een week ook nog steeds als besteld en niet als verstuurd.
Vorig weekend was wel het Chineze nieuw jaar, maar woensdag zou alles weer aan het werk zijn en afgehandeld worden.
Ook HobbyKing maar eens een mailtje gestuurd waarom mijn order niet afgehandeld wordt.

Ik heb bij HobbyKing voor een paar honderd euro besteld........de order staat na een week ook nog steeds als besteld en niet als verstuurd.
Vorig weekend was wel het Chineze nieuw jaar, maar woensdag zou alles weer aan het werk zijn en afgehandeld worden.
Ook HobbyKing maar eens een mailtje gestuurd waarom mijn order niet afgehandeld wordt.
Pffff, daar is een heel topic aan besteed met allemaal mensen die miepen hierover (deze mensen zijn net zo goed in lezen als geduld hebben). Wees geduldig. :yes: Soms is een pakje met een week in huis, andere keren pas na een week of vijf. Goedkoop uit het buitenland halen heeft soms ook zo zijn beperkingen en ongemakken. ;) Overigens levert HC nagenoeg altijd de orders op vrijdag uit. Dan gaat het naar de post in Hongkong, vaak is het de dinsdag tot donderdag erop pas weg vanuit Hongkong. Dan nog minstens vier werkdagen in Nederland dus dat is al minimaal 6 à 7 werkdagen verder. Zoals eerder gezegd, hou die 60 dagen nou maar aan voordat je gaat klagen. :D ;) En ADHD-gedrag verrtonen via email werkt vaak averechts, die lui worden helemaal gek van hieperdepieper kopers die ongeduldig zijn. :yes:

Is het ook mogelijk om deze camera ergens met credit card te bestellen? Ik heb wat slechte ervaring met Paypal. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Mvg. Jorn

Heeft even geduurd maar heb een nieuwe gekregen nadat ik de kapotte heb teruggestuurd voor € 1,80 verzendkosten. Dus de moeite nog wel waard geweest.
Deze werkt wel goed!
Beetleonline heeft zich aan hun woord gehouden.
Ton

ben benieuwd wat de resultaten zijn, moet bij dealextreme eigenlijk toch nog wat dingen bestellen.... dan dat lensje evt mee :P

aansluiten als webcam, dan is het op 10 seconden schrepgesteld...
Precies. :yes: Een extra optie van het cameraatje wat in dit geval wel zo handig is. Maar de ervaring met dergelijke lensjes is dat ze zo'n 2mm van het oppervlak van de pinhole lens moeten zitten.

*wacht geduldig af* :sleepy:

Heb vandaag mijn SpyCam in de bus gekregen, was 17 dagen onderweg.
Met de hulp van dit forum de datum goedgezet en een proefje gemaakt.
Dat schijnt allemaal te kloppen, alleen de datum en tijd knippert!
Kan dat liggen aan het SD kaartje: een Scandisk van 2GB. Is dit kaartje snel genoeg of moet het een 4GB zijn?

Jos

Dat knipperen van de datum kan komen door een te traag sd kaartje. Een iets snellere zou het kunnen verhelpen.

Heb vandaag overigens mijn tweede cam van metapark binnen gekregen.
Besteld op 29 januari. De eerste vorige week binnen, de tweede vandaag.

Niets op aan te merken dus en beide camera's werken naar behoren.

Back