Car KeyChain Spy Camera

Je kan hem natuurlijk ook even downloaden, heb je gelijk wat nuttige informatie.

Je kan hem natuurlijk ook even downloaden, heb je gelijk wat nuttige informatie.

Als je dan ook even een link erbij vermeld, waarvandaan ie te downloaden is?

Simpele search met google, levert namelijk geen gewenste resultaten op.

Inmiddels heb ik cam 2 en 3 ook binnen. En direct weer een bestelling voor 3 nieuwe gedaan in HK :)

Nou, binnen al wat getest met de camera, lijkt goed te werken, als het morgen mooi weer is gaat ie de lucht in met de EF Yak:p

Mijn bestelling is ook binnen, 01 feb besteld en 24 feb binnen.

Heb de handleiding gelezen en moest lachten. Alles is press longeTime en geschreven op een manier je alleen vroeger in slechte films tegen kwam wahaa

maar weet iemand hoe je de tijd en datum kunt verweideren. er word in mijn handleiding gesproken over een cd-rom maar heb ik niet ontvangen. Wie kan me helpen?

groeten Freeflyer

Heb de handleiding gelezen en moest lachten. Alles is press longeTime en geschreven op een manier je alleen vroeger in slechte films tegen kwam wahaa

maar weet iemand hoe je de tijd en datum kunt verweideren. er word in mijn handleiding gesproken over een cd-rom maar heb ik niet ontvangen. Wie kan me helpen?
Dat rare engels noemen ze Chinglish of Engrish. Voor wat betreft de ondertitels is het te triest voor woorden hoevel spel- en taalfouten daar in voorkomen, zelfs in de bioscoop (nog maar niet te spreken over de zelf geknutselde ondertitels van geripte films op het internet). 8O Het is slecht gesteld met de kennis van de Nederlandse taal. :( (net als verweideren, dat moet dus verwijderen zijn ;))

En nee, de datum is niet uit te zetten. :nooo: :(

Kan alleen bij Versie 4. De rest niet.

Hooguit software matig blurren.
Op RCgroups is wel iemand bezig om de chips te ontcijferen. Bij een Gumstick cam had hij het inmiddels kunnen ontdekken.

Ja Sleurhutje scherp van jou, ik zal het laten staan om in de sfeer te blijven.

Waar kan ik zien welke versie ik heb?

groet Freeflyer

Ja Sleurhutje scherp van jou, ik zal het laten staan om in de sfeer te blijven.

Waar kan ik zien welke versie ik heb?

groet Freeflyer

Via de link van post 725 in deze thread zou je het moeten kunnen achterhalen.

JA dat is een goede link, alleen heb ik versie 2 en daar ben ik nog niet uit of het wel kan omdat daar geen bin files zijn geloof ik.

EDIT: Datum en tijd instellen gelukt!!
Na lang zoeken op het net kwam ik een filmpje tegen met een instructie:
een textbestandje maken op je bureau blad genaamd: Tag.txt
in het bestand hetvolgende:

[date]
2010/01/12
11:32:00

dit bestandje dan opslaan op de camera naast de map DCIM
camera aan/uit zetten. daarna stukje filmen en voila de juiste datum en tijd inbeeld :-)

Werkt perfect, 1 minuut werk:)

Ik neem aan dat ie wel is beveiligd tegen overladen? Heb geen idee wanneer hij vol is namelijk............

De laatste keer dat ik uitleg wanneer de accu vol of leeg is.
Het ledje gaat knipperen als de accu leeg raakt en gaat uit als hij leeg is.
Steek je de cam in de usb-poort. dan gaat het ledje langzaam knipperen, 1 sec aan 1 sec uit, totdat hij vol is want dan gaat de led constant branden.

totdat hij vol is want dan gaat de led constant branden.

Als ik een tijdje (10 min) heb gefilmd, en ik sluit hem aan om te laden, dan blijft hij ook direct constant branden hier, terwijl hij toch aan het laden is...... (of hij is nog vol na 10 min filmen:rolleyes:)

Maar hij zal dan wel beveiligd zijn tegen overladen, als jullie een brand zien in een woonhuis in Bergen op Zoom na vannacht, dan is het niet goed gegaan:p

Bij mij gaan ze pas na haast een half uur filmen op laden over, daarvoor wordt er niet geladen.
De spanning van de accu is dan nog te hoog waardoor de electronica zegt dat er niet geladen hoeft te worden.
Ik heb geprobeerd hoeveel tijd na een kort half uurtje je nog kan filmen en dat is toch wel haast weer een uur......+ of - 10 minuten.

Metapark

Een tijdje terug meldde ik problemen met mijn exemplaar van Metapark. Die eerste cam heeft het nooit gedaan en is gewoon stuk. Na 2x vriendelijk vragen om een nieuwe heeft Metapark warempel een vervangend exemplaar opgestuurd! Vandaag binnen gekregen en deze doet het gelukkig wel goed.
Die kapotte heb ik dus nog voor reserve-onderdelen ook al weet ik niet wat daarvan bruikbaar is.

Dus voor deze keer hulde aan Metapark.:thumbsup:

Back