Car KeyChain Spy Camera

Ze worden steeds erger... Dan kan je toch niet rustig slapen s'nachts als je zo je geld moet verdienen???

Die tip van Virtualdub is wel tof! Heb het even geprobeerd en dat werkt best leuk. Dat blur balkje valt amper op, die datum vind ik vaak mateloos irritant...
Ik heb trouwens die fisheye lens met wat CA vastgezet, maar het lijkt of hij net op een andere afstand moet toch.. Het beeld lijkt wat wazig... Gok dat het nog wel iets scherper moet kunnen. Maar toch, je ziet een stuk meer zo :).
Zal zo ff wat monteren en posten.

mijn camera heeft de geest gegeven:(

de computer herkent hem niet meer, als hij aan is gezet, krijg blijft het gele ledje branden, en reageert hij nergens meer op, kan geen foto;s of filmpjes maken, en de enige manier om hem uit te zetten is te resetten,

ik heb de batterij al helemaal leeg laten lopen, daqn schakelt hij uit , kan
hem dan wel weer laden via de usb(goed snoertje) maar het probleem blijft

ik heb hem open geschroefd, lipo is goed,niet opgebold of zoiets, en ik zie verder ook geen rare dingen.

iemand een idee wat er nog meer kan zijn

groeten johan

HTML:
Dikke winst dus....... wat een oplichter!

mijn #3 is nu aan het opladen, ik geloof dat op RCgroups mensen zijn die met VirtualDub je gebruikt dan de plugin: logoaway.

*maar dan moet je dus wel wat weten van videobewerking, om de date/time weg te blurren...

dat werkt redelijk moet ik zeggen:

http://www.rcgroups.com/forums/showp...&postcount=547

ASH

Dankje, heb nu als leek VirtualDubgebruikt en via 808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review een filter gevonden. Resolutie blijft dan 720 x 480.

Laatst bewerkt door een moderator:
@menno
helaas resetten helpt niet, ik kan na een reset de camera aanzetten met de powerbutton, daarna reageert hij op geen enkele knop meer, uitzetten gaat alleen nog door weer te resetten. of te wachten tot de accu leeg is.

@reijgwart, het kaartje zit goed, de camera werkte prima , verscheidene testfilmpjes/foto's gemaakt in de afgelopen 2 weken, ik was wat filmpjes aan het verwijderen van de camera toen deze bewerkingvatliep/bleef hangen,(8 GB klasse 4 kaartje van kingston)na het verwijderen van de usb-kabel deed de camera niets meer.
windows ziet de camera ook niet meer.

@ janneman
voor de helft van dat bedrag mag je hem wel van me overnemen
verzenden neem ik dan wel voor mijn rekening:rolling:

ik heb al een nieuwe besteld, is gewoon een leuk ding voor nog geen 10 euro

groeten johan

@ janneman
voor de helft van dat bedrag mag je hem wel van me overnemen
verzenden neem ik dan wel voor mijn rekening

Kijk wel uit.
Ik heb er 2 voor € 17,50 gekocht via onze zoon en heb er veel plezier mee. :D
Vooral als je bepaalde personen er later mee confronteert. 8O

@ reijgwart

de spanning van de lipo onbelast is 4,18 volt(net na het laden)
op de lipo zelf staat dat hij 3,7 volt is, maar er zal wel iets meer ingaan (zoals bij nicad/nimh??)

edit"net de modelbouwFAQ over lipo's gelezen 4,2 volt schijnt de grens te zijn , zit er dus net onder, ladertje werkt dus goed

groeten johan

Laatst bewerkt:
Top dat je ff de FAQ hebt gelezen idd. lipo's werken met een vast max voltage. eigenlijk 4.2 en dan nog een paar cijfers.
3.7 zijn ze nominaal, dus in principe onder belasting. Maarja, dat ligt er natuurlijk weer net aan hoe hard je een accu (elk type) belast..

mhh, ben nu een beeeeeetje raar bezig volgens mij..
In windows moviemaker wat in elkaar geknutseld.. Opgeslagen als wmv, Virtualdub wil die natuurlijk weer niet, dus met Super omgezet naar divx-avi en nu met Virtualdub toch nog proberen om de datum er een beetje uit te poetsen.. Gaat goed, duurt alleen wel ff zeg... pfff. soms 1.5 frame/s...
Maar goed.
Weet iemand misschien een goede vervanging voor windows moviemaker? Eentje waar je wat meer aan de outputkant kan kiezen en ook wat meer met de video zelf kan spelen?

Mocht dit "ff snel"-filmpje nog lukken, dan gaat hij zo dadelijk nog richting youtube, eens kijken hoe die het weer gaan converteren...

Sietse ik stem voor de Youtube variant veel scherper beeld !
Tip draid die sleutelhanger eens om dan zie je wat je normaal niet te zien krijg , het strand vanuit de lucht.

Ja, weet het, dat heb ik ook nog gedaan. Haven en zonsondergang in zicht :).
Ik vond het gister echter al weer even laat genoeg...

En eigenlijk wil ik ook wel een ander videobewerkingsprogramma eerst. Het origineel heeft bv 30fps, Windows movie maker maakt daar doodleuk weer 25fps van...
en dan krijg ik hem dus niet eens door virtualdub...

Voor veel mensen zal dit niet een heel boeiend filmpje zijn, behalve als je iets met parapentes doet. En voor mezelf natuurlijk. Ik kan prachtig nog even nakijken welke lijntjes ik nog moet aanpassen :).

edit:
whaaa, gek word je van die programma's... Virtualdub is nu eindelijk klaar met een filmpje van 5 min. Ziet er aardig uit, alleen is de kwaliteit wel aardig achteruit gegaan door het zo vaak om te zetten...
Maar nog gekker, Virtualdub gooit hem in een AVI, ik dacht dat daar wel wat compressie bij zat, maar mijn 5 min filmpje is nu 9.38Gb... Om dat nou wéér te gaan comprimeren met super is wel extreem dubbel.

Ik krijg wel het idee dat er met Virtualdub meer mogelijk is, misschien ook een compleet filmpje in elkaar flansen, maar dat weet ik nog niet echt. Iemand al meer hiermee gespeeld?

Laatst bewerkt:
Of al die regeltjes die Ebay maakt de koper ook beschermen, denk het niet het is allemaal gebakken lucht bij Ebay.

------------------------------
Bedankt voor uw reactie.

Ik begrijp natuurlijk dat u teleurgesteld bent, dat de verkoper niet
meer op uw mails reageert en ook geen nieuwe object aan u heeft
gestuurt, terwijl u de negatieve feedback wel hebt gewijzigd.

Helaas kunnen wij geen contact opnemen met een verkoper in naam van een
ander lid en deze niet dwingen om de transactie alsnog te voltooien.

eBay functioneert als platform dat kopers en verkopers samenbrengt. De
juridische capaciteiten van eBay om tussen te komen in geschillen tussen
kopers en verkopers zijn dus beperkt. Indien er een transactieprobleem
ontstaat tussen koper en verkoper, stelt eBay weliswaar de mogelijke
hulp- en communicatiemiddelen ter beschikking om het probleem te kunnen
oplossen, maar de kopers en verkopers dienen zelf het probleem onderling
op te lossen.

eBay zal maatregelen nemen als leden het eBay-beleid overtreden of
herhaaldelijk als slechte handelspartner worden gemeld, maar eBay kan
geen juridische stappen ondernemen. Ik kan u daarom niet direct verder
helpen.

AVI bestanden kennen wel compressie, maar die vindt alleen binnen één beeld plaats. Compressie tussen de beelden, zoals bij MPEG wordt niet uitgevoerd. Hierdoor zijn AVI-bestanden groot, maar van behoorlijke kwaliteit. Ook het monteren is eenvoudig omdat alle beelden volledig aanwezig zijn. Het is dus heel gemakkelijk een scene op een bepaald beeld af te breken. Wordt MPEG compressie gebruikt dan zijn de meeste beelden onvolledig is moet er ook informatie uit andere beelden worden gehaald. Gelukkig merk je daar als gebruiker niet veel van. Het montageprogramma regelt dit voor je.

Nou, had gehoopt morgen de cam te kunnen testen op mijn space scooter....
maar het is hier nu zeiknat, dat is morgen allemaal niet opgedroogd :(

Ik zit zelf ook nog een geschikt moment te wachten om;

-op het plaatselijke veldje (bekend bij BadBert) met meerdere cam's op de profiel yak te filmen.
-op de vliegclub met de 200cc Yak en 4 camera's tegelijk te vliegen.

Maar het gaat 'm dit weekend weer niet worden...

Back