Car KeyChain Spy Camera

Zojuist 10 van deze camera's besteld (niet elke voor me zelf uiteraard) :D hier gaan we een hoop lol aan beleven, enkel op auto's ipv vliegtuigjes, hoop dat dat ook zo mooi beeld oplevert ;)

Ik hoop komend weekend de eerste filmpjes te kunnen maken :) (mits het weer mee werkt)

zal hem iig op mijn space scooter plakken.

Zojuist 10 van deze camera's besteld (niet elke voor me zelf uiteraard) :D hier gaan we een hoop lol aan beleven, enkel op auto's ipv vliegtuigjes, hoop dat dat ook zo mooi beeld oplevert ;)
Da's wel heel cool... 10 auto's in 1 race met elk een cameraatje moet zeker een super filmpje opleveren ;)

Ja ik hoop het, 2 voor een collega hoor dus niet alle 10 voor auto's maar 5 oid zullen zeker voor die doeleinde gebruikt worden...

Het mooie is dat je ze volgens mij nog best goed IN de kappen kan wegwerken (aan het dak, kijkend door het voorraam) en je in de filmpjes niet ziet dat andere auto's een camera op het dak hebben :)

Gaat zeker leuk worden iig, filmpjes plaats ik hier ergens vanzelf wel, weet niet of dit topic van 1 iemand is of voor alle spycam filmpjes?

BTW heb bij 10 verschillende leveranciers besteld ;) de gem prijs kwam op 9.50 per stuk inc verzending... Dit zodat ze allemaal mooi langs de douane komen ipv als ik 1 berg van 10 stuks koop dat het 2x zo duur wordt door invoerrechten :P

Dat gebeurt niet hoor, ik heb samen met de camera een stuk of 10 producten besteld, en sinds een maand komen ze 1 voor 1 appart binnen.

Jaap , leuk hoor, maar als de douane 10 pakjes voor 1adres, dus jou adres op de balie hebben liggen moet je er dus rekening mee houden dat ze je in de gaten gaan houden !!
Jij kijkt zeker nooit naar "border security"!

Nou zal je zien dat ik altijd die pech heb :) 2 brommers voor me 16de gehad, en raad is 2x gepakt en boetes van 200+ euro/gulden.. Nu ik 23 ben en nog steeds brommer rij, 1 keer me licht vergeten in een boeren dorpje, aangehouden... Ik heb die pech gewoon, weet niet waarom :D En ik bestel met regelmaat uit het buitenland (heb een hong nor en een kyosho dus dat is echt VEEL goedkoper), 5x grote pakketjes waarvan 3x achteraf weer invoer/verwerkingskosten bij komen... kleine bestellingen zijn nooit een probleem geweest ;)

En aangezien het in 1 keer toch niet goedkoper was om te kopen leek het me handig gewoon 10x bij een ander te bestellen :P (en meestal versturen ze het dan in 1 pakketje)

Maargoed ik begrijp dus dat dit een algemeen topic is? Niet van 1 persoon ze filmpjes?

@brandaris, true in de gaten houden mag toch, het is gewoon volgens de regels hoor dus ze kunnen me niks maken :) (btw ik heet stefan XD)

Laatst bewerkt door een moderator:
Stefan , je heb gelijk hoor , hopelijk heb je hiermee meer geluk met de camera'tjes
en die €200, van je bekeuringen waren echt wel Euro's want die zijn ingevoerd in 2000
anders was je 13jaar oud!
en filmpjes : hoe meer hoe liever, heeft de topic starter al eens getyped in dit draadje.

groet, Brandaris

Nou dan hoop ik dat die camera's snel komen, maar dat zal wel een week of 2 tot 2 maanden duren ;) Nu nog maar even met een oude telefoon op de auto's rond rijden!

Het cameraatje van mij was binnen 1 week binnen.

Ik heb er drie foto's mee kunnen maken en nu krijg ik hem niet meer aan, het cameratje heeft al een kleine 4 uur aan de usb gehangen om op te laden maar het ledje blijft maar knipperen.
Nu had ik volgens mij in dit draadje ergens gelezen dat als hij aan het laden is het ledje knipperd tijdens het laden en als hij vol is dat het ledje blijft branden, nu is mijn vraag heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen buiten het resetten van de camera want dat werkte ook niet.

groetjes

Het kan ook zijn dat je USB-poort niet genoeg spanning/stroom levert.
Mijn poorten aan de voorkant daar wil zelfs mijn USB-stick niet op werken.

Ik heb er drie foto's mee kunnen maken en nu krijg ik hem niet meer aan, het cameratje heeft al een kleine 4 uur aan de usb gehangen om op te laden maar het ledje blijft maar knipperen.
Nu had ik volgens mij in dit draadje ergens gelezen dat als hij aan het laden is het ledje knipperd tijdens het laden en als hij vol is dat het ledje blijft branden, nu is mijn vraag heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen buiten het resetten van de camera want dat werkte ook niet.
Vastloper van de processor. Even een pennetje in het reset gaatje duwen. Daarna weer opladen.

Zoals eerder vermeld knippperen sommige helemaal niet tijdens het laden en blijft de LED branden als de accu al vol is.

Corné, ik weet niet met welk programma jij je filmpje heb omgezet of bewerkt heb,?
maar er blijft geen pixel van over ?
zonde hoor!

groet, Brandaris

Het probleem is dat ik er niet bij na heb gedacht toen ik het filmpje ging bewerken....heb sinds een tijdje een hd camcorder, en dan is ie dus altijd op HD geupload en dus een goede kwaliteit op youtube, nu heeft youtube hem natuurlijk weer verkloot omdat het geen HD is.

Bij deze in betere kwaliteit:

grtzzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
als antwoord op mijn mailtje aan METAPARK waar de camera blijft krijg ik een mail met duizend maal excuus en de mededeling dat men onmiddelijk een terugbetaling wil doen inc verzendkosten. keurig niet dan?

heb geantwoord dat ik liever een andere cam heb.. ben benieuwd.

als antwoord op mijn mailtje aan METAPARK waar de camera blijft krijg ik een mail met duizend maal excuus en de mededeling dat men onmiddelijk een terugbetaling wil doen inc verzendkosten. keurig niet dan?

Dat was bij mij ook het eerste aanbod......en ook het enige.

heb geantwoord dat ik liever een andere cam heb.. ben benieuwd.

Dat zou je dan wel eens vies kunnen opbreken, tot op heden (dat wil zeggen ruim 4 weken) nog steeds geen anders cams binnen.

Vandaag ook een camera'tje binnen gekregen.
Mijn broer heeft hem ergens voor me besteld, het is geloof ik wel een versie 3, (met sd slot). Maar ik snap niet hoe het werkt. Er zat geen handleiding bij, wel een cd, maar die slikt mn macbook niet. Als ik hem aansluit gaat er een oranje lampje branden, en verder ziet mn macbook hem niet. Als ik hem loskoppel blijft het oranje lampje aan, en gaat pas uit wanneer ik de reset knop indruk. Als hij uit staat gaat hij wel aan door de onderste knop. Maar uit gaat ie dan ook weer niet.

Zometeen op een andere computer proberen..

mijn broer heeft ook een mac en hij kreeg hem ook aan de praat en het sd kaartje
zag ie ook niet zijn mac , zelfs niet in emulatie van Windows. maar op de verschillende Windows pc's werkt ie wel .

Back