Car KeyChain Spy Camera

weet er hier iemand waar hij in nederland nog te koop is? heb hem snel nodig, maar zie ze niet meer bij rcheliparts.nl of heeft er hier nog iemand 1 voor mij?

gr vincent!

Dit is een iets duurder camera'tje maar ik moet zeggen dat dit toch wel erg subliem is!

[URL="
- GoProHD[/URL]
Zeker.. maar dat mag ook wel voor dat geld.. maar vind de kwaliteit van de keychain spy camera ook echt heel goed is!

Misschien een goed idee om voor de gopro een eigen thread te openen? mocht daar interesse voor zijn tenminste.. lijkt me beter dan deze thread er mee te 'bevuilen'?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heey,

ik heb hier zeker al 35 pagina's gelezen in deze thread en de verwarring is nu compleet.
Hier en daar heb ik gelezen dat je versie 3 moet kopen omdat deze beter is.

Ook heb ik gelezen dat beetleonline: Wij verkopen Car MP3, AV Cable, Car MP4. eBay Winkel een goeie verkoper is.
Echter zie ik nergens die versie 3 staan of zijn deze allemaal versie 3?
Is het best dat ik één koop met een SD kaartje erbij of zelf apart kopen?

Alvast bedankt om te antwoorden!!

Laatst bewerkt door een moderator:
even een tipje... hij kost nu maar $7.69.... zonder memory card... prima prijs lijkt me!!

Volgens de reviews is dat niet de no. 3 versie, maar de no. 7 met aanzienlijk slechtere eigenschappen, dus ik ben benieuwd wat je krijgt....

Gelukkig ga je niemand doodschieten ;)

Volgens de reviews is dat niet de no. 3 versie, maar de no. 7 met aanzienlijk slechtere eigenschappen, dus ik ben benieuwd wat je krijgt....

Gelukkig ga je niemand doodschieten ;)

Hmm daar had ik niet naar gekeken. Scherp! Ik had nog nog niet op order gedrukt.. :)

Heb deze ook niet gekocht, maar een willekeurige (zonder Micro SD) op eBay bij beetleonline. Laat ons hopen dat ik 'm vlug ontvang en dat hij goed werkt :rolleyes:

Vandaag ontvangen en onmiddellijk opengemaakt: het is een #3, de betere versie heb ik begrepen.

Morgen eens proberen om de lens scherp te stellen!

Ondertussen heb ik de lens kunnen scherpstellen, die stond toch een kwartdraai verkeerd. De kwaliteit van het beeld is enorm vooruit gegaan.
Ik hoop een dezer dagen de cam te kunnen uittesten op m'n HK450GT.
Maar dat lukt momenteel even niet omwille van het weer...

Welke (gratis) software gebruiken jullie om te "deshaken"?
Zelf heb ik VirtualDub. Deshaken doet hij inderdaad wel, maar toch lijkt het niet super? Misschien gebruik ik de verkeerde instellingen? Iemand ervaring met VirtualDub + deshaker en de gebruikte instellingen?

Back