Car KeyChain Spy Camera

Kan je in het vervolg niet eens eerst je videotje door een bewerkings programma halen om het geluid VEEEEL zachter te krijgen aub.

Ik schrik me een bult toen ik het bekeek.

Geluid staat inderdaad erg hard, moet me inderdaad eens gaan verdiepen in de software om het geluid wat zachter te krijgen.

@Vinnygogo: gaan we zeker doen :cool:

Bon.....

Omdat ik veel pm's krijg met vragen over wie nu de echte #11 verkoopt op ebay geef ik hierbij een paar van de verkopers die de echte verkopen.
Deze zijn ook allemaal zeer goed in de service ect.

hxelepro360 Diana's Store items - Get great deals on Capacitors, Auctions items on eBay Stores!

power-gps items - Get great deals on Electrolytic capacitors, GPS items on eBay Stores!

eBay My World - eletoponline365

internet-shop365, Mouse, camera bag, AV Cable at eBay.com.my Shops

De 4 bovenstaande verkopers zijn allemaal 100% geteste verkopers via rcgroups voor de #11 en goedgekeurd.
Van alle andere verkopers op ebay kan ik niet garanderen dat je een #11 krijgt.
Meeste andere verkopers zullen je een #12 verkopen die pakken minder goed is.

Die van mij heeft alleen nog maar power van de usb dan brand constant het ledje ,op zijn eigen lipo zit er geen prik meer in en heb hem niet overladen.
De spanning net gemeten van de lipo 4,2v moet 3,7v zijn ,dus daar zit prik genoeg in.
Hij doet helemaal niks meer
Zijn deze micro lipo,s zo kwetsbaar wie heeft ook deze ervaring.
wanneer laden jullie de lipo eigenlijk tot dat het lampje niet meer brand,alleen weet van lipo,s dat ze overlijden als ze te weinig spanning meer hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb vandaag van beetle een #3 binnen gekregen ,alleen als ik hem op de usb aansluit dan brand het lampje,bij mijn vorige knipperde hij en als hij vol was dan brande hij constant .
Dus weet nu niet wanneer hij vol is.

Ik heb gelezen dat de accu in maximaal 1 uur vol is ,anders overlaad je hem want er zit geen ic beveiliging in.
Maar begrjp dus dat hij moet knipperen als hij geladen moet worden.
Alleen heb al een half uurtje gefilmd en hij knippert nog steeds niet,heb hem ook al gereset.
En heb ook denk ik pech het beeld is goed maar heb geen geluid :confused:

Nou! Ik heb de het model GunCam gister gekocht. guncam.de of nl.

Een vorm van software liet zich vandaag niet goed installeren. Deze getracht te de-installeren, paar keer heen en weer met vreemde meldingen. Van kwaad tot erger. Installatie is nu totaal versoept. Kortom Ging eigenlijk al onmiddellijk fout.
Onduidelijke informatie op de site... geen FAQ... houdt niet over. En wat is de functie van de software? Mag Joost weten. Versie van de cam? Onduidelijk.

Datum en tijd... hebben zo ook een onduidelijk programmaatje voor. Werkt niet. Bij de zip-download zou een een txt file met uitleg moeten zitten... zat er niet bij...
Heb nog even gekeken naar de software links RC-Groups in het begin van dit draadje... maar dat wekt niet bij de 'unieke GunCam'....

Ja een filpje neemt het wel op... ieder geval iets, kwaliteit? Sta niet te juichen. Fileformat .AVI

Ik zal van de week het PC-systeem in duiken om alle corrupte meuk er weer uit te peuteren. Brachelsoftware!
Nu geen zin meer in. Dit gaat natuurlijk bij de meesten fout. Vast niet alleen hierin.
Tja... dat is het voordeel van een 'CE keurmerk' hé. Niet in alle gevallen beter.

Krijg ik hem softwarematig niet aan de praat? M'n PC niet schoon?... (EKEN Softwareversie)...gaat dit cammetje vrolijk terug naar de modelbouwzaak.
Haal ik er wel een weg bij Ebay.

Meer ervaringen bij deze sleutelhanger cam-variant? Hoor graag!

PS: SD-kaartje is een SanDisk Mobile Ultra 8 Gig Class 4

Laatst bewerkt:
Die cam van je heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk.
Ik blijf altijd bij het origineel heb je het minste last mee.

Neway wederom een onboard filmpje van de versie 11 hd keychain cam.

Software?

Ik heb vorige week zo'n guncam in handen gehad maar naast een mooie verpakking geen disk oid. Zou ook niet hoeven omdat de cam gewoon als een USB stick naar voren komt.

De software staat op de site van GunCam.nl en van GunCam.de aangegeven.
In goed vertrouwen getracht te installeren.

Wilde juist graag een datumaanduiding in in het beeld, die ik niet had. Echter de Cam versie is niet te traceren, ook niet met hulp van de RC-Groups analen.
Maar het stukje software wat mogelijk de datum en tijd er in zou moeten flashen had geen effect.
Het andere stukje zou mogelijk een stukje video-edit software kunnen zijn.. wat alleen corrumperend geeft gewerkt op de software van mijn videokaart.
Ik kon het cameraatje voor de installatie gebruiken als web cam, nu niet meer. (en nog meer... wat ik moet herstellen... zucht)

Filmen doet het ding natuurlijk wel, maar het heeft niet de hoge resolutie als van de laatste versie genoemd op RC-Groups, welke ook tevens goed en zonder beelduitval of verslikking op het flash ram weg schrijft. Kwaliteit van deze heb ik nog niet getest. Geen tijd gehad voor een deugdelijk filmpje... behalve dan wat gepiel. voor je 26 euries wil je dan wel vergelijkbaar goede kwaliteit.

Verder is me opgevallen dat Duitsland een afwijkende instructie mee geeft tov dan de Nederlandse. Duitsers geven meer informatie. Zijn op beide sites als PDF te downloaden.

Wat is de meerwaarde van een EU CE certificering?
Goede productspecificatie en instructie, minimaal? :yes:
Is 'aangenomen' maar een eenvoudig ding naar huidige maatstaven... :rolleyes:

Met een Hit and run markt strategie van een handelaar ingekocht in China en hier op de markt geknikkerd.

Laatst bewerkt:
Ik heb toen ik de guncam heb gekocht in duitsland.
Er alleen een geheugenkaartje in hoeven doen hem te laden en ik kon filmen.

grt paul

Hallo allemaal,

Omdat de #3 en #6 camera's nogal wat missing frames hebben, heb ik wat tooltjes geschreven om hier wat aan te doen (plus goedzetten datum).

Om de cameratijd te zetten:
http://www.fileden.com/files/2010/6/9/2885209/SetCameraClock.zip

Om te bepalen wat het percentage missing frames is (kwaliteitscontrole):
http://www.fileden.com/files/2010/6/9/2885209/DFAnalyzer.zip

Om de missing frames te interpoleren, zodat de beelden minder schokkerig worden:
http://www.fileden.com/files/2010/6/9/2885209/808Repair.zip
(zie voor een uitgebreidere uitleg: The MEGA Keyfob Camera thread................. - Page 502 - RC Groups)

Hoop dat iemand er iets aan heeft!

Robert

Maar wat, als je überhaupt geen tijd-aanduiding in beeld hebt :o)
Dan kan je time setten tot je een ons weegt...

Missing frames heb ik nog niet getest. Aan de hand van de 510 draadjes heb ik nog niet kunnen analyseren om welk type spy cam het gaat.
De versie als aangeboden in Nederland heet GunCam heen Gum... van kauwgom...
Robert kan jij die software eens nazien die aangeboden word op
Welkom bij guncan.nl, de kleinste vedeokamera ter wereld
zie tablad Download/support op die site...

Aan de hand van de 510 draadjes heb ik nog niet kunnen analyseren om welk type spy cam het gaat.

Misschien ligt het aan mij maar als je naar die 808 camera site toe gaat heb je daar een tabel van 11 of 12 camera's naast elkaar, als je op het nummer klikt krijg je een apparte pagina met oa. de print layout te zien.

Misschien ligt het aan mij maar als je naar die 808 camera site toe gaat heb je daar een tabel van 11 of 12 camera's naast elkaar, als je op het nummer klikt krijg je een apparte pagina met oa. de print layout te zien.

Idd, je kan op 808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review uitzoeken welke camera je hebt.

Bovendien heeft tijdzetten wel zin, omdat je files dan de juiste datum krijgen. Heb zelf juist heel veel moeite gedaan om de datum uit mijn #3 en gumcam beelden weg te krijgen.

@H.B.Busking:
De guncam site geeft aan dat er 2 types zijn. Als de filenamen van de filmpjes met SUNP beginnen, is het waarschijnlijk een Sunplus #3 of #6. Anders is het een EKEN (nieuwer en slechter model). Op ebay zijn de camera's trouwens 1/3 van de prijs die op die site genoemd staat.

Het is een Eken....
Klopt De tijd setting voor de files heb ik er mee kunnen synchroniseren.
De datum en tijd is uit het beeld gehaald...

Aan de chipset kan je niet altijd zien om welk type het gaat... was een conclusie in de draadjes... meen ik te hebben gelezen...

Ik ga sowieso een betere kwaliteit aanschaffen via de aanbevolen eBay sites. Deze gaat denk ik terug, hoewel mijn vrouw er al op zit te azen...

Laatst bewerkt:
Het probleem van deze camera is dat het geen steady product is en vaak weet je niet welke je koopt ondanks de vermelding van de meest populaire #3 versie.

Ik zag nu ook dat GoPro ook betaalbare camera's had vanaf 99 dollar, hoewel de specs veel minder zijn voldoet de resolute voor de meesten denk ik wel. De vraag is alleen als van de goedkoopste ook nog steeds het beeld zo stabiel is.

Transparant is het zeker niet.
Ik hoop dat ik dit weekend een gaatje kan vinden op de camera even op een kist te prikken. Kijken wat het oplevert. Doelstelling was ook niet om een cinematic adventure op te zetten...
Om dan een vorm van 'rommel' in de maag gespitst te krijgen is het andere uiterste ;)

Heb een statiefje voor op de kist weten te fabrieken vandaag, zodat ik van uit m'n e-Hawk zwever wat opnames kon maken bij m'n club de OLC in Odoornerveen.

Beelden ogen flets. Dat kan aan de hoeveelheid UV liggen. Verder ontbreken er inderdaad beeldfragmenten. Kwaliteit? Erbarmelijk eigenlijk.
De opnames zijn vrij lang geworden en een beetje saai. Dat komt natuurlijk door het gewiebel en gedraai van m'n gestuur en het zeer lichte toestel met RG15 profiel, bijkomend de camera stand iets te veel up.
Volgende keer zal ik wat beter proberen te mikken en een strakker patroon te vliegen.
In Windows Movie Maker zal ik een samenstelling proberen te maken. Zal ik in een later stadium hier posten.

Hierbij plaatje van het statiefje dat ik voor m'n zwevertje snel in elkaar heb geflanst. Nog meer plaatjes in m'n formum albums...

full

Back