De software staat op de site van GunCam.nl en van GunCam.de aangegeven.
In goed vertrouwen getracht te installeren.
Wilde juist graag een datumaanduiding in in het beeld, die ik niet had. Echter de Cam versie is niet te traceren, ook niet met hulp van de RC-Groups analen.
Maar het stukje software wat mogelijk de datum en tijd er in zou moeten flashen had geen effect.
Het andere stukje zou mogelijk een stukje video-edit software kunnen zijn.. wat alleen corrumperend geeft gewerkt op de software van mijn videokaart.
Ik kon het cameraatje voor de installatie gebruiken als web cam, nu niet meer. (en nog meer... wat ik moet herstellen... zucht)
Filmen doet het ding natuurlijk wel, maar het heeft niet de hoge resolutie als van de laatste versie genoemd op RC-Groups, welke ook tevens goed en zonder beelduitval of verslikking op het flash ram weg schrijft. Kwaliteit van deze heb ik nog niet getest. Geen tijd gehad voor een deugdelijk filmpje... behalve dan wat gepiel. voor je 26 euries wil je dan wel vergelijkbaar goede kwaliteit.
Verder is me opgevallen dat Duitsland een afwijkende instructie mee geeft tov dan de Nederlandse. Duitsers geven meer informatie. Zijn op beide sites als PDF te downloaden.
Wat is de meerwaarde van een EU CE certificering?
Goede productspecificatie en instructie, minimaal?
Is 'aangenomen' maar een eenvoudig ding naar huidige maatstaven...
Met een Hit and run markt strategie van een handelaar ingekocht in China en hier op de markt geknikkerd.