carbon frame quad 50

hey helitony, bedankt, het vliegen ging echt niet super. het waaide behoorlijk en ik had te weinig orientatie op de voorkant dus deed beetje voorzichtig, hij reageerde ook niet helemaal 100% op de yaw en weet eigenlijk nog niet waarom . haha jij bent helderziend, volgende week komt er een filmpje met zowel onder als bovenwater camera beelden

woon bij een behoorlijk heldere afgraving dus ik hoop dat ik wat grappigs onder water gefilmd krijg. als het werkt neem ik de quad mee naar de malediven komende winter

dank je moellie, het is nog niet 100% naar mijn zin, het is best moeilijk om bij dit model een mooi passend landings gestel te tekenen ( en wat van plaatmateriaal gemaakt is ) maar gaat helemaal goed komen.

Zeker erg mooi.
Ik vind hem zonder gestel mooier /futuristischer.
Nog een aantal jaren en we zitten zelf in zo'n ding.
File probleem opgelost (op de grond)
Die Y vorm is ook heel mooi met die belijning er op.
Deze staat voor mij, samen met de Dex, op nummer 1.
Nu nog de waterdichte uitvoering toch of ben ik te snel?
Ton

en vandaag een samenwerking aan gegaan met DJI USA - Home. ik krijg snel een aantal flightcontrolllers om te gaan testen, ben heel erg benieuwd ziet er echt super uit.

Ga je ook wat doen met de Ace One? Zo ja, dan heb ik méér dan interesse!

Vriendelijke groeten,
Aldert

hey aaalie,

de eigenaar benaderde me dit weekeinde omdat ie interesse in de frames heeft die ik maak en na wat over en weer gemaild te hebben gaan we beide met dezelfde setup testen en gaan we daarna over tot verkoop van een compleet frame met wkm , ik denk niet dat ik de ace one krijg om te testen, alleen de dji wk-m in eerste instantie, ik blijf in dit draadje updaten

Nog even en je krijgt aanvragen van
mammoet_logo.gif
voor dingen te verslepen ;)

Ziet er zeer nice uit!

Laatst bewerkt door een moderator:
haha, is denk ik een record ( als ik op rcgroups kijk was het record 5,45 kg)

het is wel hartstikke gevaarlijk, want als er iets kapot gaat (en die kans is behoorlijk groot, want alles werd wel behoorlijk heet) dan krijg je een rare ongecontroleerde slinger van de quad

Back