carbon frame quad 50

De waterdichte quad in wording, camera eronder en filmen maar.
Wat een draagvermogen niet mis hoor.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Succes
Ton

Ja was even een klein testje, zodra het frame gesloten is met het rubber h profiel en een klein beetje kit in het profiel zal het drijfvermogen nog wel verdubbelen schat ik. maar ja een klein golfje of schuin landen zal funest zijn. :)

Even kijken bij DEX daar heb ik ook een filmpje van gezien (kan hem niet meer vinden).
Volgens mij gooide ze hem zelfs in het water en steeg vandaar uit op.
Alles goed waterddicht maken/kitten.
De motoren kunnen wel wat hebben maar ik vraag me af of dat piepertje beschermd/ waterdicht is.
Ton

fotos gemaakt door de crew van "De oostvaardersplassen"

Uiteraard geschoten vanaf een uavframe :)

picture31l.jpg

By killy2310 at 2012-06-20

picture6tr.jpg

picture4ru.jpg

picture3wh.jpg

gopr24353.jpg

60047024097216600651714.jpg

59935424132695930437121.jpg

Onder andere te volgen op https://www.facebook.com/#!/denieuwewildernis

Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag een dagje mee gegaan met de filmploeg, super gaaf, wel vroeg het bedje uit :)

Hieronder een compilatie

Laatst bewerkt door een moderator:
goed gezien, zijn uit de hand geschoten, als je goed kijkt zie je op de bovenste foto een multi vliegen, en aangezien ik genoot van de opkomende zon en er een multi vloog die wij geproduceerd hebben, dacht ik "laat ik eens een fotootje maken uit de hand van dit moois"

Hey streetbiker dank je, ja het is allemaal heel serieus geworden met de productie van de frames. In een anderhalf jaar tijd is een leuk hobby project uitgegroeid tot een full time job voor mij en een collega. We verwachten volgende maand een nieuw produkten reeks (quad, hexa en octo) te lanceren in samenwerking met een ander nederlands bedrijf . Dit wordt een full carbon frame tegen een zeer scherpe prijs geschikt en betaalbaar voor de hobbyist en upgradeable voor de professional.

Hey Thom, jazeker, de ducted quad gaat ook komen, wij hebben eerst een ducted hexa ontwikkeld voor een groot communicatie bedrijf in Nederland, en nu is eindelijk de quad aan de beurt, het gaat allemaal traag, en is enorm tijdrovend, iedere test van een gewijzigd frame duurt ongeveer 2 weken (van productie tot en met 2 dagen testen in de praktijk).

Dank je GrwN en Moellie, het vliegen is inderdaad hobby, het maken van frames is wat minder leuk, maar ja doel heiligt de middelen. wel steeds leukere projecten en toepassingen van de frames de we maken.

Back