Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe hoger (higher, mehr) de spanning van de motoraccu, hoe minder (lager, less, weniger) stroom een (niet-geschakelde) BEC kan/mag leveren. Geschakelde BECs hebben die beperking niet.
UBEC kun je uitsluiten als je ontvanger en servo's nog werken.
Bij de gewone ICE kan je het plakbandje (waar ICE) op staat eraf halen en dan schuif je de kapjes van elkaar af.
je schuift de regelaar er horizontaal uit, dus in het verlengde van de kabels.
GJ
Zo te zien moet je bij deze eerst de schroefjes losdraaien en dan het plakbandje.
Maar waarom wil je hem eruit hebben?
Gewoon dicht laten en opsturen.
GJ
Ik bedoel het juist andersom; de defecte zit nu in de houder en de nieuwe die ik heb niet. Ik wil de nieuwe in de houder zetten en de defecte opsturen. De vraag is daarom of ik de kapjes van de onderste esc los kan maken om hem vervolgens in de houder te plaatsen (ze moeten er af want anders past hij niet in de houder). Mijn vraag is of en zo ja, hoe ik dat doe zonder de esc te beschadigen. Alvast dank!
grt
Mark
kreeg zojuist onderstaande mail van CC.
ICE HV, Mamba XL & Hydra Ice HV
Warning & Recall advisory 2011-03
Aug 20, 2011
The performance of a component used in the Castle ICE HV 60, ICE HV 80, ICE HV 120, ICE HV 160, Mamba XL and HYDRA ICE HV controllers has changed from the original specifications for that part. This tolerance change may lead to failure of the affected controllers.
volledige mail:
Het wordt me nog steeds niet duidelijk, je schrijft erg cryptisch, ik zie de koppeling niet tussen voorkennis en mijn vraag aan jou in bericht 11.Hoe bedoel je dat? Wat een k zooi.